رقابت 759 دانش‌آموز در بخش پژوهشی مسابقات قرآن خمین
کد خبر: 3564649
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳

رقابت 759 دانش‌آموز در بخش پژوهشی مسابقات قرآن خمین

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس قرآن، عترت و نماز اداره آموزش‌وپرورش شهرستان خمین با اشاره به پایان رقابت‌های بخش آوایی سی‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی در خمین گفت: بخش پژوهشی این رقابت‌ها با شرکت 759 دانش‌آموز ادامه دارد.

محمد بیات، کارشناس قرآن، عترت و نماز اداره آموزش‌وپرورش شهرستان خمین، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: با پایان یافتن بخش آوایی سی‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی، در مرحله شهرستانی، بخش پژوهشی این رقابت‌ها با شرکت 759 دانش‌آموز در خمین در حال برگزاری است.
وی افزود: در بخش پژوهشی این دوره از مسابقات در مقطع ابتدایی تعداد 19 دانش‌آموز پسر و 20 دانش‌آموز دختر در رشته احکام شرکت کردند. همچنین480 دانش‌آموز پسر و 240 دانش‌آموز دختر در مقطع متوسطه اول و دوم در رشته‌های نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، مفاهیم، انشای نماز و احکام به رقابت می‌پردازند.
کارشناس قرآن، عترت و نماز اداره آموزش‌وپرورش خمین ادامه داد: از هر رشته در بخش دختران و پسران یک نفر به مرحله استانی سی‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی راه پیدا می‌کند.  همچنین590 دانش‌آموز دختر و پسر در بخش آوایی سی‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن در رشته‌های حفظ عمومی و ویژه، قرائت ترتیل و تحقیق، اذان و مداحی که از 13 تا 23 آذرماه برگزار شد شرکت کردند.
بیات در پایان گفت: بخش پژوهشی سی‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی از 25 دی‌ماه آغاز و تا چهار بهمن ادامه دارد، مسابقات فرهنگیان نیز به عنوان آخرین بخش سی‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در رشته‌های حفظ، قرائت، احکام و نهج‌البلاغه در روزهای نهم و دهم بهمن‌ماه برگزار می‌شود.
captcha