ارائه وام 100 میلیونی به تولیدی‌های پلاسکو/ برقراری مستمری آتشنشانان شهید بدون تشریفات قانونی
کد خبر: 3564657
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
ربیعی خبر داد:

ارائه وام 100 میلیونی به تولیدی‌های پلاسکو/ برقراری مستمری آتشنشانان شهید بدون تشریفات قانونی

گروه جامعه: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: موافقت استاندار تهران را جلب کرده‌ایم تا بتوانیم محلی در تهران برای ایجاد مرکز تولید موقت آماده کنیم و همزمان با موافقت صندوق کارآفرینی امید، وام‌های ارزان‌قیمت به مبلغ 100 میلیون تومان با بهره 4 درصد را در اختیار کارگاه‌های تولیدی قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن ابراز تأسف از سانحه تلخ ساختمان پلاسکوی تهران، با اشاره به ارائه وام‌های چهاردرصدی به دارندگان کارگاه‌های تولیدی پلاسکو اظهار کرد: به دارندگان کارگاه‌های تولیدی در پلاسکو با هماهنگی استانداری وام 100 میلیونی با بهره 4 درصد داده می‌شود. همچنین برای کاهش آلام کسانی که در حادثه آتش‌سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو بیکار شده‌اند، برنامه‌هایی را پیش‌بینی کرده‌ایم که یکی از آنها این است که کارگران بیکار شده که دارای بیمه تأمین اجتماعی هستند، از امروز به اداره کار در خیابان حافظ مراجعه کرده و برای دریافت بیمه بیکاری اقدام کنند.

وی بیان کرد: اقدام دیگر این است که با توجه به اینکه به ایام شب عید نزدیک می‌شویم وجوهی را در اختیار بانک رفاه قرار دادیم تا وام‌های ارزان‌قیمت به افرادی که کارگران بیکار شده پلاسکو را به کارگیری کنند ارائه شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: هر نوع هزینه تکمیلی از سوی سازمان تأمین اجتماعی برای مصدومان حادثه ساختمان پلاسکو متقبل می‌شود. همچنین مستمری شهدای آتش‌نشان بدون تشریفات قانونی از امروز برقرار می‌شود.
captcha