گرامی‌داشت مقام آتش‌نشانان در «شهدای نجات»
کد خبر: 3564682
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری خبر داد؛

گرامی‌داشت مقام آتش‌نشانان در «شهدای نجات»

گروه جهاد و حماسه: معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری برنامه «شهدای نجات» ویژه گرامی‌داشت شهادت آتش‌نشانان حادثه آتش‌سوزی در ساختمان پلاسکوی تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت‌الاسلام حسن ناصری‌پور، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهادت آتش‌نشانان قهرمان و فداکار شهر تهران در حادثه ساختمان پلاسکو را تسلیت گفت و عنوان کرد: به مناسبت شهادت آتش‌نشانانی که عاشقانه به سوی انجام وظیفه رفته و در حین مأموریت دعوت حق را لبیک گفتند و با توجه به اعلام عزای عمومی در روز شنبه دوم بهمن ماه، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ویژه‌برنامه گرامی داشت «شهدای نجات» را در دو محور برگزار می‌کند.

وی افزود: یکی از این برنامه‌ها راه‌اندازی میز و نصب پارچه‌های سیاه و توزیع خرما و پخش تلاوت قرآن کریم در مقابل فرهنگسراها و خانه‌های فرهنگ است. همچنین نصب تصاویر «شهدای نجات» و قرار دادن دفتر یادبود برای جمع‌آوری دلنوشته‌های مردم درباره این شهدا و انتشار در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در مراکز فرهنگی هنری تهران است.

ناصری‌پور ادامه داد: محور دیگر ویژه‌برنامه «شهدای نجات» اطلاع‌رسانی و نصب بنر برای دعوت از مردم تهران در محدوده فرهنگسراها و خانه‌های فرهنگ برای تلاوت قرآن و فاتحه‌خوانی و روشن کردن شمع پس از نماز مغرب و عشا در مقابل تمامی ایستگاه‌های آتش‌نشانی است.
captcha