برگزاری شب شعر فجر در یاسوج
کد خبر: 3564688
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶

برگزاری شب شعر فجر در یاسوج

گروه فرهنگی: دومین شب شعر استانی شاهد و ایثارگر همزمان با سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در یاسوج برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، احمد بهرامی، معاون فرهنگی بنیاد شهید وامور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد امروز، دوم بهمن‌ماه اظهار کرد: شب شعر شاهد و ایثارگر با حضور شعرای استانی، خانواده‌های شهدا و قشرهای مختلف مردم در ٢٠ بهمن سال‌جاری و در محل اجتماعات اداره کل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
وی هدف از برگزاری برنامه شب شعر فجر را، آشنایی نسل جوان و نوجوان با انقلاب اسلامی و چگونگی روند پیروزی انقلاب به رهبری حضرت امام خمینی(ره) عنوان کرد.
معاون فرهنگی بنیاد شهید وامور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این شب شعر، شاعران آثار و اشعار خود را در زمینه‌های مختلف انقلاب قرائت می‌کنند.
بهرامی از شاعران خواست که آثار خود را تا روز ١٢ بهمن به نشانی اداره هنری، اسناد و انتشارات اداره کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد ارسال کنند.
وی یادآور شد: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد همزمان با سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در ایام دهه مبارک فجر برنامه‌های متنوعی در قالب جشنواره و همایش‌ها برگزار می‌کند.

منبع: ایرنا
captcha