برگزاری محفل انس با قرآن ویژه رخداد مشهد 2017 در حرم رضوی
کد خبر: 3564707
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰
همزمان با آغاز رسمی صورت می‌گیرد؛

برگزاری محفل انس با قرآن ویژه رخداد مشهد 2017 در حرم رضوی

گروه فعالیت‌های قرآنی: محفل نورانی انس با قرآن کریم با حضور مهمانان بین‌المللی ویژه برنامه‌های آغاز رسمی، رویداد مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام در حرم رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، محفل نورانی انس با قرآن کریم با حضور مهمانان بین‌المللی ویژه برنامه‌های آغاز رسمی رویداد مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام در حرم رضوی برگزار می‌شود.
بنابر این گزارش، در این مراسم معنوی که جمع کثیری از مسئولان، مهمانان بین‌المللی از کشورهای اسلامی، جامعه قرآنی و زائران و مجاوران رضوی حضور دارند، سیدمحمدجواد حسینی، قاری بین‌المللی قرآن و سیدحمزه موسوی، قاری نوجوان به تلاوت کلام الله مجید می‌پردازند.
همچنین انجام سخنرانی و مداحی و اجرای گروه تواشیح فدک الزهرا(س) از دیگر برنامه‌های این محفل قرآن کریم است که اجرای آن را حمید غلامی بر عهده دارد.
رونمایی از پوستر ویژه حاج محسن حاجی‌حسنی‌کارگر، قاری بین‌المللی قرآن و شهید منا و همچنین رونمایی از یک قرآن نفیس که قرار است به میهمانان رویداد مشهد 2017 اهدا شود از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی به شمار می‌رود.
گفتنی است، این محفل نورانی انس با قرآن کریم دوشنبه، چهارم بهمن‌ماه از ساعت 18 الی 20 در رواق دارالمرحمه حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار خواهد شد.
یادآور می‌شود، این محفل قرآن با همکاری کمیته قرآن و عترت رویداد مشهد 2017، معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، صدا و سیمای خراسان رضوی و معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی برپا شده است.
captcha