بررسی «نقش رسانه‌ها در گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی»
کد خبر: 3564837
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰

بررسی «نقش رسانه‌ها در گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی»

گروه جامعه: بیست‌و‌دومین نشست تخصصی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها با موضوع «نقش رسانه‌ها در گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی» فردا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها بیست‌ودومین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی خود را با موضوع «نقش رسانه‌ها در گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی» برگزار می‌‌کند.

این نشست با محور «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل»، «نقشه راه رسانه‌ها برای تبیین سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در کشور» و «راهبردهای اجرایی شدن بندهای 24 گانه اقتصاد مقاومتی» فردا یکشنبه سوم بهمن ماه از ساعت 10 تا 12 در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه دوم، پلاک 11 برگزار خواهد شد.

به گزارش ایکنا، این نشست با حضور علی‌اصغر کاراندیش معاون اداری ـ مالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد حیدری مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی، محسن ایلچی مدرس روزنامه‌نگاری اقتصادی، گیتا علی‌آبادی مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها و زهره جوادیه، پژوهشگر و کارشناس دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می‌شود.

captcha