مدیر طرح و برنامه شبکه قرآن سیما معرفی شد
کد خبر: 3564894
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱

مدیر طرح و برنامه شبکه قرآن سیما معرفی شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: حجت الاسلام والمسلمین عرفاتی به سمت مدیر طرح و برنامه شبکه قرآن و معارف سیما منصوب شد.

حجت الاسلام عرفانی شبکه قرآن سیما

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، طی حکمی از سوی محمدحسین محمدزاده، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، حجت الاسلام والمسلمین عرفاتی به سمت مدیر طرح و برنامه این شبکه منصوب شد.
در بخشی از این حکم آمده است:
از جمله وظایف و مأموریت‌های مهم جنابعالی برگزاری منظم جلسات شورای طرح و برنامه، جلسات اندیشه ورزی و تشکیل اتاق فکر، تنظیم دو سند راهبردی و تحول شبکه، اقدام جهت ارتقاء سطح برنامه سازی از طریق فراخوان طرح، تعامل مناسب و سازنده با گروه های برنامه ساز، نظارت جدی و کارآمد بر کلیه مراحل تولید برنامه ها، تطبیق طرح ها با اهداف دو سند راهبردی و تحول و اولویتهای برنامه سازی، شرکت مستمر در کمیته برآورد و ارزیابی و ارائه گزارش دقیق و کارشناسانه در جهت ارتقاء سطح کیفی برنامه ها می باشد.
انتظار دارد با تعامل مناسب و شایسته با تمامی واحدها، بیش از پیش شاهد افزایش سطح کیفی و کمی طرح ها و همچنین ارتقاء سطح هنری و محتوایی تولیدات شبکه باشیم.
مدیر طرح و برنامه شبکه قرآن سیما معرفی شد

ضمناً رئیس شبکه قرآن و معارف سیما از زحمات علیرضا لک در مدت تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی کرد.
لازم به ذکر است، عرفاتی پیش از این مدیریت گروه معارف اسلامی شبکه جهانی جام جم را برعهده داشته و دارای سوابق مدیریتی همچون: مدیر گروه معارف و علوم قرآنی، مدیر طرح و برنامه و نظارت و مدیر امور عمومی شبکه قرآن و معارف سیما و نیز مدیریت امور عمومی معاونت صدا و معاونت فرهنگی آستان مقدس امامزاده صالح (ع) می‌باشد.
captcha