ترویج آرمان‌های انقلاب،‌ در برنامه‌های دهه فجر مورد توجه قرار گیرد
کد خبر: 3564948
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵
عقابی:

ترویج آرمان‌های انقلاب،‌ در برنامه‌های دهه فجر مورد توجه قرار گیرد

گروه اجتماعی: قائم ‌مقام صداوسیمای مرکز ایلام گفت: برنامه‌های دهه فجر به ‌گونه‌ای برگزار شود که فرهنگ انقلابی بودن و ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی به جامعه منتقل شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، توفیق عقابی، قائم ‌مقام صداوسیمای مرکز ایلام امروز در نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی این استان، اظهار کرد: فلسفه وجودی انقلاب اسلامی که با نفس گرم امام راحل و حضور پررنگ مردم به پیروزی رسید، باید به نسل جوان منتقل شود.
وی با بیان اینکه همگامی و همراهی مردم پشت سر ولایت‌فقیه بی‌نظیرترین انقلاب را به سرانجام رساند، افزود: انقلاب اسلامی یک حرکت بی‌نظیر بود که معادلات دنیا را تغییر داد و موجب ایجاد تحولی شگرف در عرصه تحولات جهانی شد.
قائم‌مقام مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام با تأکید بر اینکه باید انقلاب اسلامی را به‌درستی به نسل جوان منتقل کنیم، اضافه کرد: مراسمات دهه فجر انقلاب اسلامی هر ساله باشکوه خاصی در سطح استان برگزار می‌شود و در سال جاری نیز برنامه‌ها به ‌گونه‌ای برگزار شود که فرهنگ انقلابی بودن و ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی به جامعه منتقل شود.
عقابی با اشاره به اینکه در برنامه‌های دهه فجر هدف این است که آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاوردها و برکات نظام بیان شود، گفت: با برنامه‌های متنوع شاهد ‌حضور پررنگ در مراسمات و برنامه‌های دهه فجر خواهیم بود و باید از برنامه‌ای تکراری خودداری شود.
وی با بیان اینکه تنوع و ابداعات در برنامه‌ها با محوریت مردم باید اساس و محور این فعالیت‌ها قرار گیرد، عنوان کرد: مردم ایران اسلامی از انقلاب اسلامی و تداوم انقلاب خاطرات بسیار زیبایی در ذهن دارند که برنامه‌های دهه فجر نیز به ‌گونه‌ای برگزار شود که خاطرات زیبا از این برنامه‌ها در ذهن مردم به‌ویژه نسل جوان باقی بماند.
قائم‌مقام مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام تصریح کرد: در خیزش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم انقلاب، حرف‌ها و ناگفته‌های بسیاری است که نسل جوان باید در جریان آن قرار گیرند و در این زمینه فعالیت شود.
captcha