استفاده از زبان هنر برای انتقال مفاهیم و محتوای ایثار و شهادت
کد خبر: 3564968
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
مهدوی‌امین تاکیدکرد:

استفاده از زبان هنر برای انتقال مفاهیم و محتوای ایثار و شهادت

گروه اجتماعی: مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری یادواره شهدای قرآنی لرستان ۱۴ بهمن هم‌زمان با روز شهید خبرداد و گفت: در یادواره شهدا باید از زبان هنر برای انتقال مفاهیم و محتوای ایثار و شهادت استفاده شود زیرا یک کار هنری اثرگذار فضای جلسه را متحول می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، در هفتمین جلسه هماهنگی یادواره شهدای قرآنی لرستان با عنوان «آیه‌های استقامت» که شنبه، دوم بهمن در اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید مهدوی‌امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، با اشاره به این‌که اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان مسئول کمیته قرآن دهه فجر است، اضافه کرد: تمام دستگاه‌ها همکاری لازم را در برگزاری یادواره شهدای قرآنی لرستان به‌عمل آوردند که این برنامه روز ۱۴ بهمن هم‌زمان با روز شهید و انقلاب اسلامی در سالن جهاد کشاورزی لرستان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به این‌که حضور خانواده‌های معظم شهدا در این یادواره مهم است، اضافه کرد: اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با همکاری شرکت پست وظیفه ارسال دعوت‌نامه‌ها به خانواده شهدا را برعهده دارند.
مهدوی‌امین افزود: در مراسم یادواره شهدا باید از زبان هنر برای انتقال مفاهیم و محتوای ایثار و شهادت استفاده شود زیرا یک کار هنری اثرگذار فضای جلسه را متحول می‌کند.
captcha