برنامه‌های قرآنی همه اقشار را تحت پوشش قرار دهد
کد خبر: 3565414
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹

برنامه‌های قرآنی همه اقشار را تحت پوشش قرار دهد

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون آموزش و پژوهش دارالقرآن اظهار کرد: تنظیم برنامه‌های آموزشی و تبلیغی قرآن به گونه‌ای باشد که تمامی مردم را هم در مقاطع مختلف و هم در زمان‌های مناسب تحت پوشش قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، مهدی شکری، معاون آموزش و پژوهش دارالقرآن کریم کشور در دیدار با مسئولان تبلیغات اسلامی کنگان اظهار کرد: تنظیم برنامه‌های آموزشی و تبلیغی قرآن به گونه‌ای باشد که تمامی مردم را هم در مقاطع مختلف و هم در زمانهای مناسب تحت پوشش قرار دهد.
شکری در پایان این دیدار از توجه و فعالیت‌های ارزنده اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان در زمینه قرآنی تشکر و قدردانی کرد.
حجت‌الاسلام رحیم اهرمی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان در این دیدار گفت: برای توسعه فرهنگ قرآنی، یادگیری قرآن کریم و انس دائمی با آن از اهمیت بسیاری برخوردار است اما باید به این نکته توجه داشت که چگونه می‌توانیم با قرآن مأنوس باشیم.
اهرمی بیان کرد: امر آموزش در تعلیم قرآن کریم تنها با تلاش شبانه‌روزی مسئولین  و دست‌اندرکاران آن هم به‌طور مستمر محقق خواهد شد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۰۹:۲۲
0
0
برگزاری برنامه‌های قرآنی باعث انس بیشتر با قرآن می‌شود
captcha