مراسم بزرگداشت شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو در پیشوا برگزار شد
کد خبر: 3566068
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵

مراسم بزرگداشت شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو در پیشوا برگزار شد

کانون خبرنگاران نبأ: روز گذشته مراسم‌های مختلفی به‌منظور بزرگداشت شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو با حضور مسئولین، ورزشکاران و اقشار مختلف مردم در شهرستان پیشوا برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، روز گذشته به‌همت شهرداری و شورای اسلامی شهر پیشوا با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این شهرستان مراسم بزرگداشت شهدای آتش‌نشان سانحه ساختمان پلاسکو با حضور اقشار مختلف مردم، نمازگزاران مسئولین و آتش‌نشانان در مسجد امام خمینی‌(ره) برگزار شد.


 همچنین 40 نفر از اعضاء و ورزشکاران هیئت اتومبیلرانی پیشوا و ورامین به‌صورت کاروان اتومبیلرانان با خودروهای ویژه مسابقه که با گل و  نماد آتش نشان مزین شده بود، ابتدا با حضور در آتش‌نشانی ورامین و سپس با عبور از خیابان‌های شهر پیشوا به دیدار پرسنل آتش‌نشانی رفته و ضمن دیدار با ایشان و عرض پیام تسلیت ابراز همدردی خود را اعلام و به پرسنل آتش‌نشانی گل اهدا کردند.


در این مراسم شهردار و رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان پیشوا ضمن تقدیر از ورزشکاران و اتومبیلرانان؛ در سخنانی این حرکت فرهنگی ورزشی را ارج نهاده و برای ایشان آرزوی موفقیت کردند
یادآور می‌شود، حضور مردم و تحسین این حرکت ارزشمند از نکات بارزی بود که قابل توجه بود و مورد تقدیر و تشکر شهروندان در طول مسیر شهر پیشوا قرار گرفت.
ابوفیاض حیدری
captcha