طرح قرآنی آیه‌ها و جوانه‌ها کلید می‌خورد
کد خبر: 3566128
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
باهدف شناسایی نخبگان قرآنی کودک و نوجوان؛

طرح قرآنی آیه‌ها و جوانه‌ها کلید می‌خورد

کانون خبرنگاران نبأ: همزمان با آیین تجلیل از قرآن آموزان و اساتید قرآنی منطقه 18 در آیین اختتامیه مسابقات سراج، طرح قرآنی آیه‌ها و جوانه‌ها ویژه شناسایی و پرورش نخبگان قرآنی کودک و نوجوان کلید می‌خورد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ آیین اختتامیه منطقه‌ای چهارمین مسابقات قرآنیان مجالس قرآنی سراج با معرفی و تجلیل از 45 برگزیده و تقدیر از پنج استاد قرآن برگزار و در آن ضمن آغاز رسمی طرح قرآنی «آیه‌ها و جوانه‌ها» ویژه شناسایی و پرورش نخبگان قرآنی کوک و نوجوان، پوستر این طرح رونمایی خواهد شد.
آیه‌ها و جوانه‌ها عنوان طرحی است با موضوع دیدار با نوجوانان و نونهالان نخبه قرآنی منطقه 18، که این دیدار در روز تولدشان صورت می‌گیرد و در عین برپایی جشن تولدشان از آنان تقدیر و تجلیل می‌شود. این برنامه با هدف شناسایی و معرفی نونهالان و نوجوانان نخبه قرآنی و ترویج فرهنگ قرآنی بین کودکان و نوجوانان منطقه انجام می‌شود.
یادآور می‌شود، اختتامیه منطقه‌ای مسابقات قرآنی سراج با حضور مدیر بنیاد شهید شهرستان چهاردانگه، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 18، رئیس آموزش و پرورش منطقه 18، رئیس فرهنگسرای قرآن و فعالان قرآنی منطقه، چهارشنبه 6 بهمن‌ماه ساعت 15 در مجموعه شهید مختار سلیمانی به نشانی بلوار الغدیر شمالی، میدان جانبازان، جنب خانه فرهنگ امام علی(ع) برگزار می‌شود.
مرحله نهایی و سراسری این مسابقات نیز، با حضور برگزیدگان مرحله مقدماتی مناطق در رشته‌های پنج‌گانه روزهای 28 و 29 بهمن‌ماه از ساعت 9 الی 16 در فرهنگسرای قرآن و آیین اختتامیه و اهدای جوایز نفرات برتر تمامی رشته‌ها در رده‌های سنی مختلف اوایل اسفندماه با حضور مسئولان فرهنگی، هنری، مذهبی و عموم شرکت‌کنندگان در فرهنگسرای بهمن برگزار خواهد شد.
captcha