شرکت ۱۰۰ نفر در مسابقات قرآن کریم ویژه روستائیان و عشایر
کد خبر: 3566140
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰

شرکت ۱۰۰ نفر در مسابقات قرآن کریم ویژه روستائیان و عشایر

مسئول کانون قرآن کریم سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از شرکت ۱۰۰ نفر در مسابقات قرآن کریم ویژه روستاییان و عشایر استان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، شبستان نوشت: سید جلال حسینی بیان کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر مسابقات قرآن کریم ویژه ساکنان مناطق روستایی و عشایری استان امروز پنجم بهمن ماه در سازمان جهاد کشاورزی قزوین برگزار می شود.
وی ادامه داد: با توجه به فراخوان صورت گرفته، 100 نفر در مسابقات قران کریم شرکت کردند که از این تعداد 66 نفر آقا و مابقی خانم هستند.
مسئول کانون قرآن کریم سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: در بخش آقایان 10 نفر در رشته اذان، 50 نفر قرائت، چهار نفر حفظ 10 جز و 2 نفر حفظ کل قرآن کریم شرکت کردند و در بخش خانم ها هم سه نفر در رشته حفظ کل، سه نفر حفظ 20 جز، سه نفر حفظ 10 جز و مابقی هم در رشته درک مفاهیم که به شکل کتبی از جلد دوم تفسیر نمونه آیت الله مکارم شیرازی صورت می گیرد، شرکت کرده اند.
 وی عنوان کرد: شرکت کنندگان در این مسابقات در سنین 12 سال به بالا هستند و بیشتر کسانی که در مسابقات قرآن کریم شرکت کرده اند از روستای عصمت آباد، قشلاق شهرستان آبیک، خاکعلی، کورانه، نظام آباد، رزجرد، خوزنین، کندر، آقابابا و طزرک هستند.
 حسینی با اشاره به محل برگزاری این مسابقات خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته آقایان شرکت کننده در مسابقات قرآن کریم در سازمان جهاد کشاورزی استان و خانم ها در محل اداره کل دامپزشکی استان به رقابت خواهند پرداخت.
وی یادآور شد: نفرات اول هر یک از رشته های مسابقات قرآن کریم ویژه روستاییان و عشایر به مرحله کشوری راه می یابند که مرحله کشوری این مسابقات 17 و 18 بهمن ماه برگزار می شود.



captcha