واکنش منفی عربستانی‌ها به روابط نزدیک ترکی الفیصل با اسرائیلی‌ها
کد خبر: 3566257
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹

واکنش منفی عربستانی‌ها به روابط نزدیک ترکی الفیصل با اسرائیلی‌ها

فعالان عربستانی در شبکه‌های اجتماعی کمپینی را در محکومیت اقدامات رئیس اسبق سازمان اطلاعات عربستان در زمینه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و آخرین اقدامش در دیدار با وزیر خارجه پیشین این رژیم در حاشیه اجلاس جهانی اقتصاد در داووس سوئیس به راه انداختند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) به نقل از ایسنا، این کمپین با همکاری با جنبش تحریم اسرائیل در کشورهای عرب حوزه خلیج فارس BDS Gulf صورت گرفته است که به تشدید کمپین‌های تحریم در پاسخ به اقدام ترکی الفیصل، شاهزاده سعودی در عادی سازی روابط با اسرائیلی‌ها صورت گرفته است.

این کمپین در پایگاه اینترنتی خود اعلام کرد: آنچه که خشم و نگرانی ما را دو چندان می‌کند، این است که نقض آشکاری در زمینه تحریم دشمن صورت گرفته که اولین بار از سوی الفیصل و دیگر افراد نبوده است. این دیدار در راستای سلسله تلاش‌های این شاهزاده جهت جلب توجه و رضایت مسئولان صهیونیستی صورت گرفته است.

این کمپین با اشاره به دیدارهای ترکی الفیصل با مسئولان اسرائیلی در سال‌های گذشته، اعلام کرد که این دیدارها ظاهرا مقدمه‌ای برای عادی سازی و تلاشی برای تحمیل این عادی سازی روابط بر ملت‌هاست.

captcha