پلاسکو همچنان می‌سوزد اما قرآن نه
کد خبر: 3566328
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳

پلاسکو همچنان می‌سوزد اما قرآن نه

گروه شبکه‌های اجتماعی: در ششمین روز از حادثه پلاسکو، قرآن نیمه سوخته‌ای یافت شد که توانست آرامش از دست رفته را به میان آتش‌نشانان بازگرداند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، شش روز از حادثه پلاسکو می‌گذشت، نجات‌گران و آتش‌نشان در میان جستجوها و آوارهای سوخته قرآنی را یافتند که در میان آتش و خاکستر جامانده بود.

در میان سختی‌های این چند روز، آتش‌نشان قرآن را می‌یابند و در دست می‌گیرند و به روی چشمانش می‌گذارند و گویا آرامش از دست رفته را در این آیات جستجو می‌کند.

یا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا استَجيبوا لِلَّهِ وَلِلرَّسولِ إِذا دَعاكُم لِما يُحييكُم ۖ وَاعلَموا أَنَّ اللَّهَ يَحولُ بَينَ المَرءِ وَقَلبِهِ وَأَنَّهُ إِلَيهِ تُحشَرونَ﴿۲۴﴾ سوره انفال.(ای کسانی که ایمان آورده‌اید! دعوت خدا و پیامبر را اجابت کنید هنگامی که شما را به سوی چیزی می‌خواند که شما را حیات می‌بخشد! و بدانید خداوند میان انسان و قلب او حایل می‌شود، و همه شما (در قیامت) نزد او گردآوری می‌شوید!)


رد نشود///

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ذاکری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۳:۱۷
0
1
به نام خدا
نکته جالب و مهم در باره نسوختن قرآن این است که سوره انفال باز بوده است . انفال برابر اولین آیه قرآن انفال از آنِ خدا و پیامبر و بعد از آن امام و حاکم اسلامی است. در کتب فقهی و روایی یکی از موارد انفال اموال برجسته حاکمان و اموالی به دیگران از سوی حکومت داده شده می باشد. بر خلاف آنچه برخی نوشته اند که مکان پلاسکو بی جهت مصادره شده . قرآن خواسته حکم انفال را در این باره بیان کند. باز بودن قرآن آن هم در سوره انفال این پیام را دارد که پلاسکو جزو انفال و در اختیار حکومت اسلامی بوده است.
captcha