شعار بیست‌ویکمین مسابقات بین‌المللی قرآن دبی اعلام شد
کد خبر: 3566341
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲

شعار بیست‌ویکمین مسابقات بین‌المللی قرآن دبی اعلام شد

گروه بین‌الملل: کمیته برگزار کننده جایزه بین‌المللی قرآن دبی عنوان شعار بیست‌ویکمین دوره مسابقات قرآن دبی در ماه رمضان آینده را «سال خیر و برکت» اعلام کرد.

شعار بیست‌ویکمین مسابقات بین‌المللی قرآن دبی اعلام شد
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «arabianbusiness.com»، کمیته برگزارکننده مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی در پی اعلام سال 2017 در امارات به عنوان سال خیر و برکت از سوی شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، نخست‌وزیر این کشور و حاکم دبی، همین عنوان را شعار بیست‌و‌یکمین دوره این رقابت‌ها اعلام کرد.
این کمیته تأکید کرد: این شعار در تمام سخنرانی‌ها و نشست‌هایی که در حاشیه مسابقات برگزار می‌شود، محور قرار می‌گیرد.
بنا بر اعلام کمیته مسابقات قرآن جایزه دبی، سخنرانان در دوره جدید رقابت‌ها در ماه رمضان از اهمیت نامگذاری سال 2017 به عنوان سال خیر و برکت سخن گفته و مباحث و ارزش‌های مرتبط با این مفهوم و کارهای خیری را که همه می‌توانند در آن مشارکت و همکاری کنند، تبیین خواهند کرد.
ابراهیم محمد بوملحه، رئیس کمیته برگزاری مسابقات قرآن جایزه در این باره گفت: نامگذاری 2017 به عنوان سال خیر و برکت، آغازی برای ایده‌های خلاقانه با مفهوم خیر و برکت در جامعه، نهادینه‌کردن این مفهوم در بین شهروندان اماراتی و غیر اماراتی‌های مقیم این کشور و همچنین فعال‌‌سازی بخش‌های خصوصی و دولتی برای اجرای برنامه‌هایی در این زمینه است.
captcha