دهه فجر یکی از مناسبت های مهم ملی و مذهبی است
کد خبر: 3566419
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲
رحیمی:

دهه فجر یکی از مناسبت های مهم ملی و مذهبی است

گروه اجتماعی: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه بر برگزاری هر چه بهتر و باشکوهتر برنامه‌های دهه فجر در ستاد استانداری و فرمانداری‌ها استان تأکید کرد و گفت: دهه فجر یکی از مناسبت‌های مهم ملی و مذهبی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، رضا رحیمی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه امروز در جلسه شورای فرهنگی استان، گفت: برنامه‌های دهه فجر باید به بهترین شکل ممکن در استانداری و فرمانداری‌ها برگزار شود.
وی افزود: باید تلاش شود که امسال برنامه‌های متنوعی برای سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استانداری و فرماندار‌ی‌ها برگزار و همچنین نسبت به ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی با محوریت اقدامات جمهوری اسلامی طی سخنرانی‌های مختلفی اقدام شود.
رحیمی تصریح کرد: دهه فجر یکی از مناسبت‌های مهم ملی و مذهبی است و باید با برنامه ریزی دقیق نسبت به برگزاری برنامه‌های متنوع در این دهه اهتمام لازم صورت گیرد.
وی همچنین بر برگزاری دیگر برنامه‌ها برای مناسبت‌های مختلف اعم از ایام میلاد و شهادت ائمه اطهار(ع) در ستاد استانداری و فرمانداری‌ها تأکید کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه در ادامه افزود: تکریم ارباب رجوع یکی از مهم‌ترین بحث‌ها است که در این شورا باید با جدیت به آن توجه شود.
رحیمی تصریح کرد: امام خمینی(ره) با آن جایگاه بسیار رفیع رهبری همواره خود را خدمتگزار مردم معرفی می‌کردند و نسبت به تسریع در کارهای آنان تأکید بسیار داشتند لذا ما باید این نوع رفتار و اخلاق را الگوی کاری خود قرار دهیم.
captcha