ضرورت پرهیز مدیران از اعمال سلیقه‌های شخصی در مدیریت
کد خبر: 3566476
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷
مدیر حوزه علمیه قزوین خواستار شد:

ضرورت پرهیز مدیران از اعمال سلیقه‌های شخصی در مدیریت

گروه اجتماعی: مدیر حوزه علمیه قزوین با تأکید بر ضرورت آشنایی بیشتر مدیران مدارس علمیه با اصول مدیریت، گفت: ارتقا سطح کیفی حوزه‌های علمیه درگرو تلاش و اقدامات مدیریتی مدیران مدارس علمیه است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، حجت‌الاسلام علی عباسی، مدیر حوزه علمیه قزوین امروز در کارگاه اصول مهارتی و مدیریت که در سالن اجتماعات مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین برگزار شد، اظهار کرد: امروز تقویت مهارت‌های مدیران مدارس علمیه در این عرصه بسیار ضروری است.
وی افزود: هدفمند نمودن مهارت مدیریتی  مدیران مدارس علمیه اجتناب از بکار گیری شیوه‌های شخصی در فرآیند مدیریت ضرورتی است انکارناپذیر که باید این کلاس‌ها بیشتر در حوزه‌های علمیه برگزار شود که می‌تواند اثرگذار باشد.
مدیر حوزه علمیه قزوین ادامه داد: امروزه منابع انسانی نقش مهم و بی‌بدیلی در سازمان‌ها، ازجمله حوزه‌های علمیه داشته که ازاین‌رو برای استفاده بهینه و اثربخش از منابع انسانی، مدیران حوزه‌ها باید با بکار گیری مهارت‌های انسانی در فرآیند مدیریت زمینه رشد و توسعه حوزه‌های علمیه را فراهم سازند.
حجت‌الاسلام عباسی با اشاره به اینکه امروزه حوزه‌های علمیه با موضوع جدیدی بنام فرهنگ‌های گوناگون در حوزه‌های علمیه مواجه هستند، اظهار کرد: در صورت عدم توجه به این مقوله ممکن است با چالش‌ها و تهدیداتی مواجه شود، ازاین‌رو تقویت مهارت مدیران مدارس علمیه در خصوص فرهنگ‌سازمانی و اهمیت آن در مدیریت حوزه‌های علمیه  ضرورت دارد.
منبع: حوزه علمیه قزوین
captcha