ظرفیت مساجد برای تبیین ارزش‌های اسلامی به کار گرفته شود
کد خبر: 3566500
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۶

ظرفیت مساجد برای تبیین ارزش‌های اسلامی به کار گرفته شود

گروه فرهنگی: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان با اشاره به اینکه باید از مساجد نهایت استفاده و بهره‌برداری لازم را ببریم، گفت: ظرفیت مساجد برای اطلاع‌رسانی و تبیین ارزش‌های اسلامی به کار گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، حجت الاسلام مصطفی نوروزی،  مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان که امروز، پنجم بهمن ماه در اداره اوقاف و امور خیریه استان برگزار شد، اظهار کرد: مساجد در شکل گیری انقلاب  و تا بعد از پیروزی انقلاب  نقش تأثیرگذار و حیاتی در انقلاب داشته‌اند که باید این جایگاه امروز دوباره احیا شود.

وی با اشاره به وجود دو هزار و 300 مسجد در سطح استان کردستان افزود: این ظرفیت بسیار بالا برای امور فرهنگی به ویژه دهه فجر بیشتر مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان با اشاره به اینکه باید از مساجد نهایت استفاده و بهره‌برداری لازم را ببریم، گفت: ظرفیت مساجد برای اطلاع‌رسانی و تبیین ارزش‌های اسلامی به کار گرفته شود.

وی در ادامه از اعزام کاروان نور در ایام الله دهه فجر به مناطق حاشیه شهر و شهرستان‌های استان خبر داد و بیان کرد: برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری مسابقه حفظ سوره فجر، برپایی ایستگاه صلواتی در جنب مساجد شاخص، استفاده از ظرفیت راویان بسیجی، طراحی اپلیکیشن مسجد و انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌های شاخص اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در دهه فجر امسال است.

captcha