96 سال خوبی برای فعالیت‌های قرآنی می‌شود به شرط همراهی کمیسیون تلفیق بودجه
کد خبر: 3566538
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰
آزادی‌خواه:

96 سال خوبی برای فعالیت‌های قرآنی می‌شود به شرط همراهی کمیسیون تلفیق بودجه

گروه سیاسی: سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به پیشنهادات این کمیسیون برای اعتبارات قرآنی سال 96 اظهار کرد: اعتبارات قابل توجهی برای این حوزه پیش‌بینی شده که اگر در کمیسیون تلفیق رأی بیاورد، سال خوبی را برای حوزه قرآنی شاهد خواهیم بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین احد آزادی‌خواه، عضو کمیسیون تلفیق بودجه 96 در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در مورد روند بررسی لایحه در این کمیسیون گفت: بخش درآمدهای لایحه به پایان رسیده و در حال بررسی بخش هزینه‌ای هستیم و پس از آن به الحاقیات و پیشنهادهای کمیسیون‌های تخصصی می‌رسیم.
وی در مورد بخش فرهنگی لایحه بودجه گفت: کمیسیون فرهنگی پیشنهادات خوبی در رابطه با مباحث فرهنگی، دینی، قرآنی، تبلیغی، ترویجی و ورزش مطرح کرده که این موارد در الحاقیات لایحه گنجانده شده و در روزهای آتی در کمیسیون تلفیق بررسی خواهد شد.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: مجموعاً پیشنهادات کمیسیون در رابطه با موضوعات فرهنگی هم جامعیت خوبی دارد و هم عدالت بینابینی در رابطه با اعتبارات دستگا‌ه‌های مختلف رعایت شده و اگر پیشنهادات‌های مطرح شده در صحن کمیسیون تلفیق رأی بیاورد سال 96 سال خوبی برای فعالیت‌های فرهنگی خواهد بود.
آزادی‌خواه با اشاره به کاهش اعتبارات بخش قرآنی به ویژه ردیف اعتبارات مربوط به شورای توسعه فرهنگ قرآنی گفت: ما برای شورای توسعه فرهنگ قرآنی رقم خوبی پیشنهاد داده‌ایم که مبلغ قابل توجه و قابل اعتنایی است که اگر در صحن کمیسیون تلفیق رأی بیاورد سال 96 را می‌توان به عنوان سال فرهنگی ـ قرآنی به حساب بیاوریم.
captcha