اعلام جزئیات جشنواره سراسری نماز در فضای مجازی
کد خبر: 3566928
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶

اعلام جزئیات جشنواره سراسری نماز در فضای مجازی

گروه اجتماعی: دبیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی با اشاره به برگزاری اولین جشنواره نماز در فضای مجازی، جزئیات این جشنواره را تشریح کرد.

حجت‌الاسلام علی رودبارانی، دبیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، با اشاره به برگزاری اولین جشنواره سراسری نماز در فضای مجازی گفت: مهلت ثبت‌نام در این جشنواره 15 دی‌ماه تا 25 بهمن‌ماه اعلام شده بود که بنا به درخواست مکرر مخاطبین و با تصویب شورای سیاست‌گذاری جشنواره مهلت ارسال آثار تا 15 فروردین ماه 96 تمدید شد.
وی ادامه داد: این جشنواره ویژه گروه سنی 13 سال به بالا است، جشنواره نماز در دو بخش عمومی و تخصصی برگزار می‌شود، بخش عمومی شامل زیر مجموعه‌های ایجاد وب سایت و وبلاگ، شبکه‌های اجتماعی(کانال نماز)، آلبوم تصویری نماز با اولویت طرح‌های گرافیکی، استیکرهای نماز و پاورپونت است.
حجت‌الاسلام رودبارانی ادامه داد: در بخش تخصصی علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در محورهای کدنویسی قالب سایت و وبلاگ، اینفوگرافیک نماز، نرم‌افزارهای تلفن همراه و کلیپ‌های کوتاه نماز(پویانمایی، موشن گرافیک، رئال) ارسال کنند.
وی تصریح کرد: علاقه‌مندان جهت شرکت در جشنواره سراسری نماز در فضای مجازی تا 15 فروردین سال آینده فرصت ثبت‌نام در سامانه جشنواره به نشانی www.chb-namaz.ir  را دارند، نتایج جشنواره سراسری نماز پنجم اردیبهشت‌ماه 96 اعلام می‌شود و مراسم اختتامیه نیز دهه دوم اردیبهشت‌ماه مصادف با هفته بزرگداشت مقام معلم خواهد بود در این مراسم به ۱۱۰ نفر از برگزیدگان هدایایی ارزنده تقدیم می‌شود.
دبیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی در پایان گفت: پل ارتباطی با جشنواره سراسری نماز در فضای مجازی، پایگاه اطلاع رسانی جشنواره  www.chb-namaz.ir، پایگاه اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز کشور  www.namaz.ir، کانال رسمی تلگرامی جشنواره https://t.me/NamazJashnvareh1395 یا دبیرخانه اولین جشنواره سراسری نماز در فضای مجازی است.
captcha