آخرین وضعیت قطعی آب و برق در اهواز/ برق ایستگاه‌های برق قطع است
کد خبر: 3567561
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱

آخرین وضعیت قطعی آب و برق در اهواز/ برق ایستگاه‌های برق قطع است

گروه اجتماعی: فرماندار اهواز گفت: به علت پدیده گرد و خاک و طوفان در روز گذشته گرد و غبار روی برخی تأسیسات ایستگاه‌های برق نشسته بود و به علت بارش باران، حالت عایق مانندی روی تأسیسات ایجاد و برق بسیاری از مناطق اهواز قطع شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)  از خوزستان، اسماعیل ارزانی بیرگانی فرماندار اهواز اظهار کرد: به علت پدیده گرد و خاک و طوفان در روز گذشته گرد و غبار روی برخی تاسیسات ایستگاه های برق نشسته بود و به علت بارش باران، حالت عایق مانندی روی تاسیسات ایجاد و برق بسیاری از مناطق اهواز قطع شد.

وی افزود: اکنون مشکل قطعی برق مربوط به نیروگاه ها نیست بلکه در ایستگاه ها مشکل داریم که هم اکنون نیروها در حال شستشوی تاسیسات هستند و تا ساعت 13 این مشکل حل خواهد شد و برق اهواز وصل می شود.

ارزانی بیرگانی با بیان اینکه شرایط آب و هوایی و گرد و خاک از دست ما خارج است، گفت: متاسفانه با قطعی برق، برق تصفیه خانه آب ملی راه و تصفیه خانه شماره 2 قطع شد. در حال حاضر برق تصفیه خانه ملی راه مجدداً وصل شده و آب وارد مدار شده ولی به علت قطعی آب در ساعات گذشته، آب هنگام وصل مجدد با افت فشار همراه خواهد بود و شاید تا یک تا دو ساعت این افت فشار ادامه داشته باشد.

فرماندار اهواز اظهار کرد: در حال حاضر برق تصفیه خانه آب شماره 2 اهواز قطع است. از دو ایستگاه به این تصفیه خانه برق رسانی شده ولی متاسفانه برق این ایستگاه ها نیز قطع شد و در حال حاضر در تلاش هستیم تا از ایستگاه دیگری به تصفیه خانه شماره 2 برق رسانی کنیم تا آب در این تصفیه خانه وارد مدار شود.

وی با اشاره به آبرسانی با تانکر به برخی مناطق اهواز توسط آبفا بیان کرد: متاسفانه شرایط قطعی آب و برق به علت پدیده گرد و خاک اتفاق افتاده و کنترل این پدیده از دست ما خارج است، بنابراین چطور می توانیم زمانی که گرد و خاک وارد ایستگاه های برق می شود، از آن جلوگیری کنیم؟

منبع: ایسنا خوزستان

captcha