مراسم اختتامیه مسابقات قرآن‌ از سوی مؤسسه ندای رحمت الهی برگزار شد
کد خبر: 3567668
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰

مراسم اختتامیه مسابقات قرآن‌ از سوی مؤسسه ندای رحمت الهی برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مراسم اختتامیه مسابقات قرآن‌ کریم از سوی ندای رحمت الهی کرج، با حضور جمعی از قاریان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مراسم اختتامیه مسابقات قرآن‌ کریم از سوی ندای رحمت الهی کرج با حضور امام جماعت مسجد صاحب‌الزمان(عج) و مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردیس و جمعی از قاریان برگزار شد.  
این مراسم با تلاوت قرآن‌ کریم توسط قاری برتر استان البرز آغاز شد و با تجلیل از مقام شامخ شهدای آتش‌نشان و با حضور جمعی از اولیا پیش‌دبستانی و قرآنیان مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت ندای رحمت الهی ادامه پیدا کرد.
در ادامه، گروه پیش‌دبستانی ندای رحمت و همچنین گروه سرود ندای وحی به اجرای گروه سرود پرداختند که حاضران از این اجرا استفاده کردند.
در پایان نیز به تمامی شرکت‌کنندگان مسابقات قرآن در رشته ترتیل، حفظ قرآن و همچنین به نفرات اول و دوم در رشته‌های فوق جوایز ویژه‌ای از طرف مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس اهدا شد و همچنین گواهینامه دوره تربیت مربی به 11 نفر از شرکت‌کنندگان اعطا شد.
گفتنی است؛ اسامی برندگان مسابقه قرآن شامل نفرات اول و دوم در رشته ترتیل‌خوانی، به ترتیب زهرا شعبانی و ستایش اسدی و نفرات اول در رشته حفظ یک جزء نیز به ترتیب ریحانه موقر و ابوالفضل تیر است.
یادآور می‌شود، این  مراسم برای نوجوانان زیر 16 سال روز چهارشنبه، 6 بهمن‌ماه در  مسجد صاحب‌الزمان(عج) واقع در کرج جاده ملارد، گلستان 56 بعد از نماز مغرب و عشا برگذار شد.
مراسم اختتامیه مسابقات قرآن‌کریم از سوی مؤسسه ندای رحمت الهی برگزار شد

مراسم اختتامیه مسابقات قرآن‌کریم از سوی مؤسسه ندای رحمت الهی برگزار شد
captcha