سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) تعطیل رسمی تعیین شد
کد خبر: 3567781
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷
با موافقت مجلس و دولت؛

سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) تعطیل رسمی تعیین شد

گروه سیاسی: با تصمیم مجلس و موافقت دولت و به منظور تأمین نظر شورای نگهبان هشتم ربیع‌الاول، سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) تعطیل رسمی تعیین شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز، یک‌شنبه، 10 بهمن‌ماه در جریان بررسی لایحه احکام دائمی قوانین پنج‌ساله توسعه جمهوری اسلامی ایران اعاده شده از شورای نگهبان، هشتم ربیع‌الاول، سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) و آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج) را به عنوان تعطیل رسمی تعیین کردند.
علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایراد شورای نگهبان در رابطه با این بند اظهار کرد: شورای نگهبان پیش از این اعلام کرده بود دولت در زمینه تعطیلی 8 ربیع‌الاول مصوبه‌ای نداشته به همین دلیل آن را رد کرده بود اما دولت با تعطیلی این روز موافقت کرده لذا دیگر مشکلی در این زمینه وجود ندارد و ایراد شورای نگهبان حل شده است.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سماوات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۰۹:۳۳
0
0
واقعا به چه دلایلی؟ میلاد آقا امام زمان روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفدا تعطیل هست و کفایت می کند..یعنی تا ابتدای اذان مغرب باید عزای سیاه برتن داشته باشیم که حجت خدا حسن عسگری شهید شده است و بلافاصله رخت شادی؟! یعنی چی واقعا
captcha