حلقه مردمی حمایت از مسلمانان در فرودگاه «دنور»/ بگذارید نمازشان را بخوانند
کد خبر: 3568013
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲

حلقه مردمی حمایت از مسلمانان در فرودگاه «دنور»/ بگذارید نمازشان را بخوانند

گروه بین‌الملل: فرودگاه‌های آمریکا از زمان امضای ممنوعیت ورود اتباع 7 کشور اسلامی به آمریکا توسط ترامپ، صحنه اعتراضات مردمی شده است.

حلقه مردمی حمایت از مسلمانان در فرودگاه «دنور»/ بگذارید نمازشان را بخوانند

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «kdvr»، دیشب، 9 بهمن، در فرودگاه بین‌المللی دنور مردم با حلقه زدن به دور مسلمانانی که در این فرودگاه حضور داشتند، مانع از مزاحمت‌های پلیس شدند.

مردم با شعار «بگذارید نماز بخوانند» کنار رفته و حلقه‌ای به دور مسلمانان تشکیل داده و آنان در وسط یکی از سالن‌های فرودگاه نماز خواندند.

امبر اونیل، یکی از کارمندان رستورانی در فرودگاه دنور می‌گوید: تا به حال چنین صحنه‌ای ندیده بودم. چنین اعتراضاتی کمتر در فرودگاه‌ها اتفاق می‌افتد.

براساس دستور ترامپ که روز جمعه به امضا رسید، ورود شهروندان کشورهای ایران، عراق، سوریه، یمن، سودان، لیبی و سومالی به خاک آمریکا به مدت ۹۰ روز و ورود پناهجویان به مدت ۱۲۰ روز ممنوع شده است.

نکته جالب توجه این فهرست این است که هیچ یک از کشورهایی که اتباع آنان تاکنون در عملیات‌های تروریستی در آمریکا نقش داشته‌اند در این فهرست نیستند.

امضای این دستور سبب سرگردانی اتباع این کشورها در فرودگاه‌های آمریکا شده که «آن دانلی»، قاضی فدرال آمریکا در نیویورک با صدور یک حکم موقت مأموران مرزی آمریکا را از اخراج مسافران این هفت کشور اسلامی که با ویزای معتبر به آمریکا رسیده‌اند، منع کرد.

مطالب مرتبط
captcha