مردم ما اهل استقامت و صبر و بردباری هستند
کد خبر: 3570524
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵
نماینده ولی فقیه در بندرعباس:

مردم ما اهل استقامت و صبر و بردباری هستند

گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، با اشاره به نقش بازار در اقتصاد مقاومتی گفت: مردم ما اهل استقامت و صبر و بردباری هستند یقین بدانید كه اگر چند صباهی دیگر مقاومت كنید انشاله آمریكا نابود خواهد شد و پیروز اصلی مردم ایران خواهد بود ، آینده از آن انقلاب اسلامی است كاری نكنید كه خدای نخواسته زحمات چندین ساله از دست برود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی امروز 16 بهمن ماه، در چهارمین نشست طرح منهاج، ضمن گرامیداشت ایام دهه مباركه فجر به تاریخچه مبارزات مردم ایران اشاره كرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران از سال 1340 و بعد از مرجعیت آیت الله بروجردی آغاز شد.

امام جمعه بندرعباس افزود: مبارزات مردم ایران با پشتوانه استكبار به رهبری آمریكا برای از بین بردن این انقلاب هر كاری از دستشان بر آمد انجام دادند ، 8 سال جنگ را به ما تحمیل كردند.

وی اضاف کرد: تحریم از اولین روزهای پیروزی انقلاب آغاز شد و تا بحال هم ادامه دادند ، آمریكا با پشتیبانی همه كشورها به هر وسیله ای متوسل شدند تا شاید بقول خودشان بتوانند بر اراده ملت ایران خدشه ای وارد كنند اما بیش از 200 هزار شهید دفاع مقدس این نعمت الهی را كه امروز به ما سپرده شده است در مقابل همه این طوفانها به پیروزی رساند .

آیت الله نعیم آبادی با اشاره به نقش بازار در اقتصاد مقاومتی گفت : مردم ما اهل استقامت و صبر و بردباری هستند یقین بدانید كه اگر چند صباهی دیگر مقاومت كنید انشاله آمریكا نابود خواهد شد و پیروز اصلی مردم ایران خواهد بود ، آینده از آن انقلاب اسلامی است كاری نكنید كه خدای نخواسته زحمات چندین ساله از دست برود .

گفتنی است؛ چهارمین نشست طرح منهاج با حضور آیت اله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس و حجت الالسلام والمسلمین محمد حسن فروزان نژاد مدیر ستاد اقامه نماز استان و با شركت پرشور اصناف ، بازاریان بندرعباس در مسجد ناصری این شهر برگزار گردید .

captcha