امروز؛ اختتامیه مسابقات قرآن کارکنان دولت
کد خبر: 3571215
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵

امروز؛ اختتامیه مسابقات قرآن کارکنان دولت

گروه مسابقات: مراسم اختتامیه مسابقات قرآن کارکنان دولت امروز، 18 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مراسم اختتامیه سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اعضای انجمن‌های اسلامی وزارتخانه‌ها و مؤسسات دولتی برگزار می‌شود.
همچنین، این مسابقات از روز شنبه، ۱۶ بهمن‌ماه با حضور شرکت‌کننده‌هایی از وزارتخانه‌های مختلف دولت آغاز شده و تا امروز، 18 بهمن‌ماه به میزبانی وزارت امور اقتصادی و دارائی ادامه دارد.
این مسابقات در رشته‌های حفظ پنج جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۱۵ جزء،‌ اذان،‌ قرائت تحقیق و قرائت ترتیل برگزار می‌شود.
همچنین از جمله داوران این مسابقات که تنها در بخش آقایان برگزار می‌شود می‌توان به امیر آقایی در بخش حسن حفظ، حبیب مهکام در بخش صوت، محمدرضا ابوالقاسمی در بخش تجوید، سعید رحمانی در بخش وقف و ابتدا و علی‌اکبر حنیفی در بخش لحن اشاره کرد.
این مسابقات در هفت رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، ابتهال، اذان، حفظ پنج جزء، حفظ ۱۰ جزء و حفظ ۱۵ جزء قرآن کریم برگزار می‌شود. همچنین در این مسابقات که هر ساله در ایام‌الله دهه مبارکه فجر و به میزبانی وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان امور مالیاتی برگزار می‌شود، ۱۹۲ شرکت‌کننده حضور دارند که ۱۷ شرکت‌کننده از وزارت اقتصاد و سازمان امور مالیاتی هستند.
یادآور می‌شود، مراسم اختتامیه سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اعضای انجمن‌های اسلامی وزارتخانه‌ها و مؤسسات دولتی امروز، 18 بهمن‌ماه در محل نمازخانه وزارت امور اقتصادی و دارائی به نشانی تهران، خیابان امام خمینی(ره)، انتهای صوراسرافیل،‌ وزارت امور اقتصادی و دارائی برگزار می‌شود.
captcha