فردا؛ آغاز رقابت 2700 نفر در مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع)
کد خبر: 3573633
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳

فردا؛ آغاز رقابت 2700 نفر در مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع)

گروه مسابقات: رقابت حدود دو هزار و 700 نفر از آقایان قاری و حافظ قرآن در دهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) از فردا، 25 بهمن‌ما آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، دهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) در بخش آقایان از فردا، 25 بهمن‌ماه آغاز می‌شود و این رقابت‌ها تا 29 بهمن‌ماه ادامه دارد.
این مسابقات در رشته‌های حفظ کل و در اجزاء ۲۰ و ۱۰ جزء، قرائت و ترتیل قرآن کریم در دو مقطع سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال با رقابت دو هزار و 700 نفر در مجموعه فرهنگی سرچشمه تهران برگزار می‌شود.
براساس زمان‌بندی مشخص شده برای شرکت‌کنندگان دهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) دوشنبه، 25 بهمن‌ماه داوطلبان استان‌های تهران و البرز، سه‌شنبه، 26 بهمن‌ماه رقابت میان شرکت‌کنندگان اصفهانی و قم، چهارشنبه، 27 بهمن‌ماه رقابت متسابقان خراسان‌ها، مرکز و زنجان و پنج‌شنبه نیز رقابت شرکت‌کنندگان سایر استان‌ها انجام می‌گیرد.
لازم به ذکر است، اختتامیه این مسابقات نیز جمعه، 29 بهمن‌ماه با حضور مسئولان قرآنی کشور به همراه اهدای جوایز به برگزیدگان در سالن اجتماعات مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی، میدان بهارستان، نرسیده به چهارراه سرچشمه، انتهای خیابان صیرفی‌پور برگزار می‌شود.
captcha