گزارشی از افتتاحیه دهمین مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع)
کد خبر: 3574021
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱

گزارشی از افتتاحیه دهمین مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع)

گروه مسابقات: مراسم آغازین دهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع)، صبح امروز، 25 بهمن‌ماه در بخش آقایان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مراسم افتتاحیه دهمین دوره از مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) در بخش آقایان صبح امروز، 25 بهمن‌ماه با حضور مهدی قره‌شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم، محمد انصاری، مؤسس و مدیر دارالقرآن امام علی(ع)، مرتضی نجفی‌قدسی، مسئول دارالقرآن امام علی(ع) و دبیر این دوره از مسابقات در مرکز فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد.
افتتاحیه دهمین مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) برگزار شد
در ابتدای این مراسم که اجرای آن با محمدرضا پورمعین، بود. حسین رستمی، قاری بین‌المللی کشورمان به تلاوت آیاتی از قرآن پرداخت و در ادامه سرود جمهوری اسلامی ایران پخش شد.
سپس محمد انصاری، مؤسس و مدیر دارالقرآن امام علی(ع) به ارائه گزارشی از روند این دوره از مسابقات پرداخت و گفت طی بازه زمانی دهه اول بهمن‌ماه بیش از دو هزار و هفتصد نفر در مرحله سراسری مسابقات ثبت نام کرده‌اند که امیدواریم تمامی آنها بتوانند در این مسابقات حضور داشته باشند.
افتتاحیه دهمین مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) برگزار شد
وی با اشاره به رشته‌های این دوره از مسابقات، عنوان کرد: این مسابقات در رشته‌‌های قرائت تحقیق و ترتیل و حفظ کل و اجزاء 20 و 10 قرآن در دو مقطع سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال برگزار می‌شود. رقابت‌ها از امروز آغاز و تا پنج‌شنبه، 28 بهمن‌ماه ادامه دارد.
مهدی قره‌شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن‌ الکریم سخنران دیگر این همایش بود که بر اینکه مسابقه فوق از بزرگترین و مفصل‌ترین رقابت‌های قرآنی است که با حمایت بخش مردمی برگزار می‌شود، تأکید کرد.
افتتاحیه دهمین مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) برگزار شد
حسن ختام این برنامه، اعلام آیین‌نامه و ضوابط اجرایی این دوره از مسابقات توسط محمد بادپا، مدیر اجرایی دهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن‌ امام علی(ع) بود.
گزارش تصویری را اینجا ببینید.
captcha