برگزاری مرحله نهایی پانزدهمین مسابقات قرآن بیت‌الاحزان در شیراز
کد خبر: 3574159
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷

برگزاری مرحله نهایی پانزدهمین مسابقات قرآن بیت‌الاحزان در شیراز

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مرحله نهایی پانزدهمین دوره مسابقات قرآن بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، پنجم و ششم اسفندماه به میزبانی شیراز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، با اشاره به برپایی پانزدهمین دوره مسابقات قرآن این مرکز، اظهار کرد: این مسابقات در دو گروه معلمان و قرآن‌آموزان مؤسسه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به حضور 300 نفر از حافظان بانو و 70 نفر از حافظان آقا، عنوان کرد: این مسابقات در سه رشته حفظ، ترتیل و ترجمه و مفاهیم قرآن برپا خواهد شد.
شاهسونی بیان کرد: مرحله مقدماتی این مسابقات درون واحد‌ها، اویل دی‌ماه برگزار شد و اواخر دی‌ماه نیز منتخبان واحدهای هر استان باهم به رقابت پرداختند که در مجموع دو نفر برتر در هر شهرستانی و از هر رشته به مرحله نهایی راه پیدا کردند.
مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) اظهار کرد: رشته‌های رقابت قرآن‌آموزان حفظ 1، 3، 5، 10 و 20 جزء و رشته رقابتی معلمان نیز حفظ 10، 20 جزء و کل قرآن است.
وی با اشاره به اینکه هنوز مکان این مسابقات در شیراز مشخص نیست، افزود: به سه نفر برتر هر رشته هدایایی اهدا می‌شود، همچنین به تمام شرکت‌کنندگان جوایزی به رسم یادبود اهدا می‌شود.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۹:۳۶
0
0
برگزاری از این دست مسابقات توسعه پیدا کند
captcha