برگزاری همایش سالانه اقامه نماز صنعت هسته‌ای کشور در مشهد
کد خبر: 3574456
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸

برگزاری همایش سالانه اقامه نماز صنعت هسته‌ای کشور در مشهد

گروه اجتماعی: سیزدهمین همایش سالانه اقامه نماز صنعت هسته‌ای کشور صبح امروز در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، تسنیم نوشت: حجت‌الاسلام سیدجعفر هاشمی، صبح امروز در سیزدهمین همایش سالانه اقامه نماز صنعت هسته‌ای کشور که در محل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد: امام رضا(ع) می‌فرماید که همه شما را به امر نماز و حفظ آن وصیت می‌کنم چراکه نماز عمود دین و قوام اسلام است بنابراین از این مسئله غفلت نکنید بنابراین امیدوارم این همایش، همایشی با برکت و اثرگذار در صنعت هسته‌ای کشور باشد.
وی با بیان اینکه باید از پوسته نماز بگذریم و به مغز آن برسیم، تصریح کرد: نماز سبب می‌شود دائماً شما تطهیر شوید و با فطرت پاک الهی پاک بمانید اما اگر نماز برای ما عادت باشد طبیعی است که به آثار مطرح شده آن نمی‌رسیم.
قائم‌مقام شورای فرهنگی سازمان انرژی اتمی ادامه داد: هرکدام از روحانیون در صنعت هسته‌ای، توانستند تحول بسیاری برای سازمان ایجاد کنند و می‌توانند مصونیت‌های بسیاری برای سازمان ایجاد کند و انگیزه‌ها را بالا ببرد.
هاشمی با اشاره به اینکه تکلیف همه ما این است که نماز را اقامه کنیم، گفت: حضور معاونان سازمان در این اجلاس نیز نوعی اقامه نماز است و مقام معظم رهبری می‌فرمایند اقامه نماز از خود نماز واجب‌تر است و اقامه نماز یعنی نماز همیشه سربلند، مطرح و شاخص باشد.
رئیس ستاد اقامه نماز سازمان انرژی اتمی ادامه داد: خدا را شاکریم که به ما توفیق داد تا پس از سال‌های سال اراده داشتیم، این اجلاس در مشهد برگزار شود با عنایت علی بن الموسی الرضا‌(ع) و حضرت ولی‌عصر‌(عج) سیزدهمین دوره اجلاس در مشهدالرضا برگزار شد.
captcha