مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش‌آموزان بویراحمد پایان یافت/ 340 برگزیده
کد خبر: 3574680
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸

مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش‌آموزان بویراحمد پایان یافت/ 340 برگزیده

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش‌آموزان بویراحمد با تجلیل از 340 برگزیده پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، سیدنظام مرادی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بویراحمد امروز، 27 بهمن‌ماه در همایش تجلیل و اختتامیه مسابقات قرآن، نماز و عترت در سالن شهید هرمزپور یاسوج، اظهار کرد: در مرحله آموزشگاهی این مسابقات 10 هزار دانش‌آموز پسر و دختر شرکت کردند.
وی افزود: دو هزار و 500 دانش‌آموز شامل پسران در14 رشته و دختران در12 رشته به مرحله شهرستان راه یافته که با برگزاری مسابقات از سوی هیأت داوران 340 نفر به‌عنوان برگزیده انتخاب شدند.
رئیس آموزش و پرورش بویراحمد اضافه کرد: در سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش‌آموزان در رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام، اذان، انشاء نماز و مداحی با هم رقابت کردند.
همچنین، سیدعلی‌اکبر هاشمی‌اصل، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز بیان کرد:156 برگزیده شهرستان در مرحله استانی که نیمه دوم اسفندماه برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.
وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ قرآن، نماز و عترت از مهم‌ترین راه‌های حفاظت از ارزش‌های دین مبین اسلام است.
بنابر این گزارش، همچنین، هادی زارع‌پور، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: مرحله استانی این مسابقات با شرکت 2 هزار و 28 برگزیده به میزبانی شهرستان بهمئی برگزار می‌شود.
وی ابراز کرد: مسابقات قرآنی یک جریان فرهنگی اثرگذار است که هر سال به میزبانی یکی از شهرستان‌ها برگزار می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان یادآور شد: این اقدام باعث ایجاد یک رویداد بزرگ قرآنی و فضاسازی معنوی در یک منطقه با حضور مردم و مسئولان می‌شود.
captcha