اختتامیه جشنواره ققنوس برگزار می‌شود
کد خبر: 3574778
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶

اختتامیه جشنواره ققنوس برگزار می‌شود

گروه فرهنگی: مسئول معاونت فرهنگی و اجتماعی بسیج دانشجویی البرز گفت: اختتامیه جشنواره ققنوس دوم اسفندماه با حضور مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی البرز برگزار می‌شود.

محمود یوسفی مسئول معاونت فرهنگی و اجتماعی بسیج دانشجویی البرز در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز با اشاره به اینکه امسال دومین جشنواره فرهنگی و هنری ققنوس برگزار  می‌شود، اظهار کرد: این جشنواره در بخش‌های ادبیات، هنرهای تجسمی، فیلم، تئاتر و موسیقی برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این جشنواره به صورت استانی برگزار می‌شود، افزود: برگزیده‌های این جشنواره استانی به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.
یوسفی به موضوعات و محورهای دومین جشنواره فرهنگی و هنری ققنوس اشاره کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، عدالت اجتماعی، دانشگاه اسلامی و ایران پایگاه تمدن اسلامی از موضوعات و محورهای این جشنواره است.
مسئول معاونت فرهنگی و اجتماعی بسیج دانشجویی البرز ابراز کرد: مهلت ارسال آثار به دلیل استقبال زیاد دانشجویان تا 15 بهمن تمدید شد و تا 25 بهمن داوری شد.
وی تصریح کرد: ارسال آثار از طریق ارسال به دبیرخانه مرکزی، تحویل به واحدهای بسیج دانشجویی دانشگاه سراسر استان البرز و ارسال به ایمیل جشنواره صورت گرفت.
یوسفی به برگزاری اختتامیه جشنواره ققنوس اشاره کرد و گفت: اختتامیه این جشنواره دوم اسفند ماه با حضور مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی البرز برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: بزرگداشت شهدای مدافع حرم دانشجوی استان البرز، اجرای دو سرود با موضوع مدافعان حرم و اجرای تئاتر با موضوع دفاع مقدس و مدافعان حرم با هنرمندی هنرمندان مطرح سینما و تلویزیون و مردان نقره‌ای از برنامه‌های جانبی اختتامیه جشنواره ققنوس است.
یوسفی افزود: همچنین از برندگان مسابقه تلگرامی جشنواره ققنوس نیز در این مراسم تقدیر می‌شود.
مسئول معاونت فرهنگی بسیج دانشجویی البرز بیان کرد: در این اختتامیه آثار شهید هنرمند استان البرز نیز برای اولین بار در معرض نمایش قرار خواهد گرفت.
وی به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: شناسایی هنرمندان متعهد، ارزشی و انقلابی، کشف و پرورش استعداد های جدید از اهداف برگزاری این جشنواره است.
captcha