گران‌ترین کلاس آموزش قرآن در مالزی
کد خبر: 3574801
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴

گران‌ترین کلاس آموزش قرآن در مالزی

گروه بین‌الملل: شرکت جت «الیت جتس» مالزی اقدام به برگزاری کلاس‌های قرآنی گرانقیمتی در جت‌های خصوصی میلیونرهای مالزیایی کرده تا از فرصت پروازهای اختصاصی خود برای آشنایی بیشتر با قرآن استفاده کنند.

گران‌ترین کلاس آموزش قرآن در مالزی

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «Malay Mail»، این شرکت برای مسافران در صورت تمایل، اقدام به برگزاری کلاس آموزش قرآن با اساتید برجسته قرآنی می‌کند.

به عنوان مثال قیمت یک ساعت کلاس قرآن با حضور نفر اول مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی در سال 2009، 33 هزار رینگیت مالزی تقریباً معادل 25 میلیون تومان است.

به عنوان مثال کسانی که می‌خواهند سفر حج را با هواپیمای اختصاصی بروند، این شرکت بسته‌های پیشنهادی به این زائران ارائه می‌دهد که در آن اسامی اساتید قرآنی و قیمت یک ساعت پرواز با کلاس آموزش قرآن توسط آنان نوشته شده است.

هانی سلمان، مدیرعامل این شرکت جت گفت: در حقیقت این کلاس‌های قرآن رایگان و بخشی از هزینه خدمات است چون جت‌های خصوصی گران هستند و ساعتی حدود 5 هزار دلار هزینه دارند که سوخت، مجوز، بیمه و هزینه نگهداری را شامل می‌شود.

سلمان همچنین اعلام کرده که بخشی از هزینه این کلاس‌ها و پروازها به یک مدرسه قرآنی اهدا می‌شود و بخشی نیز صرف آموزش قرآن به فقرا و ایتام می‌شود.

کلاس‌های قرآنی شرکت الیت جتس از سه ماه دیگر آغاز می‌شود.

البته اقدام این شرکت با اعتراضاتی نیز در مالزی مواجه شده است.

captcha