بهره‌مندی 100 هزار خانواده ایرانی از مسابقات بین‌المللی قرآن/ بیان رویکردها
کد خبر: 3574803
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
حجت‌الاسلام حسینی بیان کرد:

بهره‌مندی 100 هزار خانواده ایرانی از مسابقات بین‌المللی قرآن/ بیان رویکردها

گروه مسابقات: رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف در نشست ستاد عالی راهبری سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران از بهره‌مندی 100 هزار خانواده ایرانی از برنامه‌های جنبی مسابقات سی و چهارم خبر داد و در ادامه رویکردهای مهم این دوره را نیز تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، اولین نشست ستاد عالی راهبری سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران صبح امروز 27 بهمن‌ماه با حضور اعضای این ستاد و نمایندگان آنها برگزار شد.
در بخشی از این نشست حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمصطفی حسینی، ‌رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، در سخنانی با اشاره به اینکه سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن از 30 فروردین‌ تا ششم اردیبهشت‌ماه در مصلای تهران برگزار می‌شود، گفت:‌ در این دوره شاهد برگزاری بی‌نظیرترین جشنواره قرآن و عترت بین‌المللی خواهیم بود.
وی افزود: مسابقات قرآن جمهوری اسلامی ایران از 30 شبکه داخلی و خارجی پخش می‌شود، ضمن اینکه 100 هزار خانواده ایرانی با حضور در بخش‌های جانبی از برنامه‌های مختلف بهره‌مند خواهند شد. این دوره از مسابقات در بالاترین سطح جذابیت و در قالب برنامه قرآنی با حضور بهترین گروه‌های هنری و رسانه‌ای و قرآنی برگزار خواهد شد.
رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف در ادامه ضمن بیان رویکردهای این دوره از مسابقات، گفت: تقویت وحدت و همدلی ملی و ارتقاء همبستگی بین‌المللی مسلمانان، تقویت جبهه مقاومت، حل مسائل اجتماعی کشور، توسعه مشارکت و همگرایی نهادهای مختلف، مردم‌گرایی و بهره‌برداری حداکثری از فضای مجازی از جمله رویکرهای سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم است که به آنها پرداخته خواهد شد.
حسینی در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان کرد: امسال برای نخستین بار چهار مسابقه بین‌المللی قرآنی ویژه بانوان، دانش‌آموزان، روشندلان و طلاب همزمان با مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد که غیر از مسابقات بین‌المللی طلاب همه این برنامه‌ها در تهران برگزار خواهد شد.
دبیر سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن همچنین خاطرنشان کرد: امسال میدان و عرصه فعالیت برای تلاش همه سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌ها باز است و ما از همه فعالان و تلاشگران قرآنی درخواست داریم که مشارکت جدی‌تری را در برگزاری این دوره از مسابقات داشته باشند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۵۷
1
0
چرا همش آمار دهی پس کیفیت کجاست.آخه یکی نیست به خود این آقا بگه اصلا خود شما قاری هستید یا حافظ فقط هی بیایید بگید چند صد هزار نفر ........ تمومش کنید خداوکیلی خسته شدیم
captcha