اختتامیه مسابقات «قرآن و معارف اسلامی» برگزار شد
کد خبر: 3574969
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴
با همکاری دارالقرآن سیدالشهدا(ع)؛

اختتامیه مسابقات «قرآن و معارف اسلامی» برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: اختتامیه مسابقات «قرآن و معارف اسلامی» با همکاری دارالقرآن سیدالشهدا(ع) در امامزاده عزالدین محمد(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، اختتامیه مسابقات «قرآن و معارف اسلامی» ویژه دانش‌آموزان شهرستان مبارکه با همکاری دارالقرآن سیدالشهدا(ع) و آموزش و پرورش در امامزاده عزالدین محمد(ع) برگزار شد.

در این مسابقات که با حضور مدیریت و معاونت اداره آموزش و پرورش، مبشری ریاست اوقاف، پیراکه عضو شورای شهر مبارکه برگزار شد، 3 هزار دانش‌آموز پسر و دختر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

این مسابقات در رشته، تفسیر، نهج‌البلاغه، احکام، صحیفه سجادیه و انشای نماز به صورت کتبی برگزار شد که از نفرات برتر در رشته‌های احکام و انشای نماز آزمون عملی و رشته تفسیر آزمون قرائت گرفته است.

داوران این مسابقه در بخش آقایان حسین پیراکه، عبدالله وکیلی، احمد‌رضا شریفی، رضا ملکی و داوران بخش بانوان مریم شیخ‌زاده، حبیبی، کریمیان، خالوزاده، خنفری‌نژاد، مؤید، شاکری، فاضلی، طغیانی، دهقان، کریمی، خلیلی، حسن‌زاده، دانش، قربانی، غضنفرپور، موسوی بداغ‌آبادی، ایرانپور بودند که این رقابت‌ها را قضاوت کردند.
اختتامیه مسابقات« قرآن و معارف اسلامی» برگزار شد

اختتامیه مسابقات« قرآن و معارف اسلامی» برگزار شد
captcha