اختتامیه مسابقات قرآن صنعت نفت فارس برگزار می‌شود/ تجلیل از 300 نفر
کد خبر: 3575310
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷

اختتامیه مسابقات قرآن صنعت نفت فارس برگزار می‌شود/ تجلیل از 300 نفر

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول دارالقرآن صنعت نفت فارس از برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات قرآن این صنعت به همراه تجلیل از 300 نفر از برگزیدگان آن در شیراز خبر داد.

حسام قانعی، مسئول دارالقرآن صنعت نفت فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، از برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات قرآن این صنعت خبر داد و گفت: این مراسم امشب، 29 بهمن‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در تالار فرهنگیان شیراز واقع در پل حر برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم همراه با محفل انس با قرآن با تلاوت احمدی‌وفا، قاری بین‌المللی قرآن كریم كشورمان و با مشاركت 900 نفر از كاركنان و خانواده‌های صنعت نفت برگزار می‌شود.

قانعی با بیان اینكه در این مراسم از برگزیدگان مسابقات تجلیل به عمل خواهد آمد، گفت: در مراسم اختتامیه 300 نفر از برگزیدگان این مسابقات تجلیل می‌شوند.

مسئول دارالقرآن صنعت نفت فارس با یادآوری اینكه هر ساله این مسابقات در صنعت نفت فارس برگزار می‌شود، گفت: امسال سی و دومین دوره مسابقات قرآن صنعت نفت فارس شامل كاركنان و خانواده‌های آنان از شركت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه فارس، شركت پالایش نفت شیراز، شركت پخش فراورده‌های نفتی منطقه فارس، شركت گاز استان فارس، شركت منطقه ۵ عملیات انتقال گاز، بهداری صنعت نفت فارس، كانون بازنشستگان صنعت فارس، شركت ملی حفاری فارس، شركت زاگرس جنوبی، شركت پتروشیمی شیراز و حوزه بقیةالله(عج) صنعت نفت فارس برگزار شد.

وی با اشاره به رشته‌های این مسابقات گفت: این مسابقات در بخش شفاهی شامل اذان، صحیح‌خوانی، قرائت، ترتیل، حفظ، در بخش مقاطع تحصیلی از پیش دبستانی تا پیش دانشگاهی شامل رشته قصه گویی، خطاطی، نقاشی و در بخش كتبی نیز در رشته تمثیلات و مفاهیم برگزار شد.

مسئول دارالقرآن صنعت نفت فارس در پایان گفت: این مسابقات در سال جاری در تاریخ 8 بهمن‌ماه جاری و با رقابت 1400 نفر در شیراز برگزار شد.

captcha