حنجره‌ام را وقف شهدا كردم
کد خبر: 3575558
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲

حنجره‌ام را وقف شهدا كردم

کانون خبرنگاران نبأ: خواننده انقلابی شهرستان قرچک با بیان اينكه اگر عضو بسیج نبودم سعادت حركت در مسير شهدا را نداشتم، گفت: تا آخرین نفس حنجره خود را وقف شهدا كرده‌ام.

جوان است و دغدغه‌مند، شور انقلابی در سر دارد؛ بیش از 15 سال است که نامش را در شجره طيبه بسيج ثبت كرده است. يوسف بهشتی خواننده جوان و بسيجی خطه 15 خرداد قرچک كه فعالیت هنری خود را از نوجوانی آغاز کرده است و در گفت‌و‌گو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، می‌گويد: محیط مسجد و پایگاه فرصت‌های بسیاری را برایش فراهم ساخت.
این خواننده بسیجی عنوان کرد: از ابتدا که به عضويت بسیج در آمدم در کلاس مداحی پایگاه شرکت کردم و با تشویق‌های اساتيد، فعالیتم را در اين راه ادامه دادم.
وی بر اساس دیدگاه رهبر معظم انقلاب مبنی بر اينكه موسيقی در واقع جان دادن به بی‌جان‌هاست و در راه خدا و رضای او مصرف شود؛ خود را متعهد می‌داند فقط برای انقلاب و ارزش‌های آن بخواند، زیرا که این هدف متعالی است و انسان با قریحه می‌تواند با استفاده از هنر، ملتی را منقلب کند.
بهشتی كه موفقیت خود را مدیون شهدا می‌داند تاکنون سه اثر به نام‌های «خوش به حال شهدا» در باب شهدای مدافع حرم از خطه 15 خرداد، «دلتنگی» به یاد شهدای جاوید الاثر و «آبروی دو عالم» در وصف حال جاماندگان اربعین در كارنامه هنر‌ی خود دارد و اكنون در حال تنظیم و  آماده‌سازی اثر ديگری در مدح مادران شهدا است.
وی اکنون به جرگه هنرمندان انقلابی و متعهد كشور پيوسته و بدون هیچ چشمداشت مادی از شهدا می‌خواند، از شهدای مدافع حرم و شهدایی که روزی در يک سنگر مقاومت و در كنار هم بودند.
بهشتی در باب «سروده خوش به حال شهدا» اين‌چنين مي‌گويد: بعد از شهادت مدافعان حرم شهيد میثم نجفی و شهيد سیداحسان میرسیار خیلی دلتنگ شدم و از فراق اين دوستان در پایگاه دلم می‌خواست قطعه ای بخوانم و نامشان را فریاد بزنم این شد که اين سروده را خواندم.
این خواننده انقلابی با بیان اینکه تا آخرین نفس حنجره خود را وقف شهدا كرده‌ام، اظهار کرد: در صدد هستم تا با استعداديابی نوجوانان علاقه‌مند منطقه گروه فرهنگی هنری «احسان» برگرفته از نام شهيد جاويد‌الاثر مدافع حرم شهيد ميرسيار را متشکل از شاعر، آهنگساز، ملودی‌ساز و کارگردان تجهيز كنم چراکه حمايت و جذب جوانان را بستری برای رونق دادن موسيقی ارزشی و همین‌طور جذب در بسیج ‌‌می‌دانم.
وی با بيان اينكه آثار خود را بدون کمک هیچ مسئول و ارگانی به اتمام رسانده است، گفت: اگر عضو بسیج نبودم، امروز سعادت حركت در مسير شهدا را نداشتم.
بهشتی در آخر مهد شکوفایی خود را بسیج و موفقیت خود را مرهون فرهنگ بسیجی می‌داند و معتقد است اول یک بسیجی و بعد یک خواننده است و راضی نیست نامش از بسیج جدا شود.

فاطمه خانی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
پيمان غديري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۱:۰۷
0
0
عشقي
captcha