دوره ویژه فعالیت در توئیتر
کد خبر: 3575688
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲
بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری برگزار می‌شود؛

دوره ویژه فعالیت در توئیتر

گروه شبکه‌های اجتماعی: دوره تربیت فعالان اثرگذار در تویئتر توسط مؤسسه طلوع برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، دوره تربیت فعالان اثر گذار در توئیتر با هدف آموزش فشرده نکات لازم برای ورود هوشمندانه و تأثیر‌گذار توسط مؤسسه طلوع در شبکه اجتماعی توئیتر طراحی شده است.

هدف مؤسسه طلوع از برگزاری این دوره تقویت جبهه مردمی فعال در شبکه‌های اجتماعی ذیل باشگاه فضای مجازی مؤسسه طلوع و انجام فعالیت‌های هم سوی بعدی در جهت اهداف انقلاب و با توان شرکت‌کنندگان در این دوره است. همچنین برای همین امر هزینه ثبت نام بسیار پایین‌تر از حد معمول برگزاری چنین دوره‌ای در نظر گرفته شده است.

سرفصل دوره‌ها شامل ژورنالیست: مخاطب/ محصول/ نویسندگی، مبانی حضور مؤثر: رسانه‌های جدید/ هنر تعامل/ جنگ رسانه، تبلیغ دیجیتال: تبلیغات/ کمپین/ موج/ بازی، ابزار دیجیتال: توییتر/ تحلیل داده‌ها/ نقش و اهمیت است.

با توجه به نگاه حمایتی مؤسسه از برگزاری این دوره، افراد شرکت‌کننده باید زمان و انگیزه لازم برای انجام فعالیت‌های بعدی پس از کلاس در چارچوب باشگاه فضای مجازی طلوع را داشته باشند. همچنین این دوره تنها مخصوص برادران است. دوره ویژه خواهران در زمانی دیگر برگزار خواهد شد.

این دوره‌ها بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع فعالان فرهنگی برگزار می‌شود که ایشان فرموده‌‌اند: از من سوال می‌شود که به شبکه‌های اجتماعی و مجازی خارجی کنونی که متعلق به دشمن است، وارد بشویم یا نه؟ به نظر ما ورود هوشمندانه، خوب است ولی افرادی بروند و کار دسته جمعی کنند و بنیه داشته باشند؛ که خودشان غرق نشوند. ورود تهاجمی لازم است و گرفتن میدان از دست دشمن. اثرگذار و تهاجمی باشید نه اثرپذیر.

کاربران برای ثبت نام در این دوره‌های فضای مجازی می‌توانند اینجا را کلیک کنند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۰:۱۴
0
0
برگزاری این دوره باعث ارتقاء سطح علاقمندان می‌شود
captcha