اجرای نمایش «قوی سپید» در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان
کد خبر: 3575732
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷

اجرای نمایش «قوی سپید» در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان

گروه فرهنگی: نمایش «قوی سپید» از سوی تالار هنر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و خانه تئاتر حوزه هنری استان اصفهان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، نمایش «قوی سپید» به نویسندگی مصطفی جعفری جوزانی به عنوان نود و هشتمین اثر از گروه هنری کاوش به روی صحنه می‌رود.
این نمایش به طراحی و کارگردانی «احسان جانمی» از سوی تالار هنر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و خانه تئاتر حوزه هنری استان اصفهان برنامه ریزی شده که از 28 بهمن ماه اجرا و تا 11 اسفندماه به نمایش در می‌آید.
نمایش «قوی سپید» داستان فردی به نام سرکار سالک است که در دوره پهلوی اول مأمور کشف حجاب زنان اصفهانی بوده و همزمان با بانو مجتهده امین زندگی می‌کرده است.
این نمایش تقابل سلوک و رفتار دو انسان یعنی بانومجتهده امین و استوار سالک است که به بیان تأثیر حاجیه خانم مجتهده امین بر فرهنگ شهر و موضوع حجاب می پردازد.
قوی سپید از 28 بهمن تا 11 اسفندماه هر روز از ساعت 18:30 در محل مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان واقع در خیابان توحید به نمایش در می آید که علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 35660881 تماس حاصل کنند.
captcha