مسابقه اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل برگزار می‌شود
کد خبر: 3576078
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲

مسابقه اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل برگزار می‌شود

گروه شبکه‌های اجتماعی: مسابقه «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» در راستای پیگیری و عمل به منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون شعار سال 1395 توسط معاونت شبکه‌های اجتماعی تبیان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مسابقه اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در بستر سامانه تبلاگ و شبکه اجتماعی تبیان برگزار می‌شود.

موضوعات پیشنهادی مسابقه عبارتند از: نقش اقتصاد مقاومتی در بهبود وضعیت اقتصادی کشور چیست؟، اقتصاد مقاومتی چقدر در زندگی شما تأثیر داشته است؟، دیدگاه خودتان را در مورد اقتصاد مقاومتی و روش های پیاده سازی هرچه بهتر آن در جامعه بنویسید. همچنین استفاده از این موضوعات الزامی نیست و کاربران می‌توانند با موضوع دلخواه خود پیرامون اقتصاد مقاومتی، مطالب مورد نظرشان را ارسال کنند.

هرکاربر برای شرکت در این مسابقه لازم است با ایجاد یک وبلاگ در سرویس وبلاگ‌نویسی تبیان مطالب مربوط به اقتصاد مقاومتی را در آن منتشر کند. راهنمای عضویت در سایت تبیان از اینجا قابل مطالعه است.

برای شرکت در این مسابقه، کاربران شبکه اجتماعی می‌بایست یک صفحه جدید با محوریت موضوع مسابقه ایجاد کنند. همچنین برای شرکت در مسابقه، مطالب خود را با هشتگ «#اقتصادمقاومتی » (دقیقا به همین صورت و بدون کاراکترهای اضافی) منتشر کنند. داوری مطالب فقط با کمک برچسب فوق صورت خواهد گرفت و مطالبی که شامل این برچسب نباشند، در مسابقه شرکت داده نخواهند شد.

کاربران تا ییستم اسفند ماه فرصت دارند تا در این مسابقه شرکت کنند. همچنین مرحله داوری و اعلام نتایج و اهدای جوایز به برگزیدگان، در سال 96 انجام خواهد شد.
captcha