اهدای بيش از 600 جلد كتاب به كتابخانه آموزش و پرورش خراسان‌شمالی
کد خبر: 3576101
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲

اهدای بيش از 600 جلد كتاب به كتابخانه آموزش و پرورش خراسان‌شمالی

گروه فرهنگی: معاون پژوهش، برنامه‌ريزي و منابع انسانی آموزش و پرورش خراسان‌شمالي از اهداي بيش از 600 جلد كتاب علمي، آموزشي و تربيتي به كتابخانه گروه تحقيق و پژوهش توسط اداره كل كتابخانه هاي عمومي استان، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از خراسان‌شمالی به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی، قنبر علي خوش آينه، معاون پژوهش، برنامه‌ريزي و منابع انسانی آموزش و پرورش استان، اظهار کرد: با توجه به اين كه نقش معلم به عنوان عامل اصلي انتقال فلسفه نظام تعليم و تربيت، انكار ناپذير است و مي‌تواند آثار عميقي را در ايجاد علاقه به مطالعه در فراگيران به جا گذارد؛ بنابراين اين ضرورت و اهميت مطالعه از دو جهت براي معلم قابل توجه است.
وی ادامه داد: يكي از اين جهت كه خود معلم به كسب اطلاعات و آگاهي‌هاي بيشتري نياز دارد و ديگر آنكه دانش آموز را به مطالعه بيشتر  ترغيب و تشويق نمايد، زيرا اگر عادت مطالعه از دوره ابتدايي در كودكان و نوجوانان به وجود نيايد در بزرگسالي علاقمند ساختن آنان به مطالعه كارآساني نيست.
خوش آینه افزود: با توجه به اين مهم و پيگيري‌هاي صورت گرفته توسط گروه تحقيق و پژوهش، اداره كل كتابخانه‌هاي عمومي بيش از 600 جلد كتاب جهت استفاده فرهنگيان و دانش آموزان به اين اداره اهدا کردند.
captcha