«دلاور» و «خاک»؛ مقابله با داعش به سبک بازی
کد خبر: 3576208
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵
ملک‌محمدی:

«دلاور» و «خاک»؛ مقابله با داعش به سبک بازی

گروه شبکه‌های اجتماعی: مدیر مؤسسه گونای از تولید دو بازی ضد داعش خبر داد و گفت: بازی دلاور و خاک دو بازی است که با روایتی متفاوت از داعش می‌گوید.

کیوان ملک‌محمدی، مدیر مؤسسه گونای، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به بازی‌هایی که تولید کرده‌اند، گفت: فعالیت‌مان را از سال 88 با تولید انیمیشن آغاز کردیم و پس از ورود در عرصه بازی‌های رایانه‌ای، بازی «جدل بر روی سرعت» را به تولید رساندیم که خوشبختان در کافه بازار به یک میلیون دانلود رسید.

وی افزود: هم‌اکنون دو بازی دلاور و خاک با موضوع داعش تولید و با نگاهی متفاوت این موضوع را روایت کردیم.

این بازی‌ساز تصریح کرد: بازی «خاک» روایت دو دوست است که با موفقیت از دست داعشی‌ها فرار می‌کنند. این بازی دارای نکات کلیدی است. بازی «خاک» دارای حجم کم همچون 30 مگابایت و قابل نصب در همه موبایل‌های اندرویدی است که به زودی نسخه IOS بازی هم آماده و در اختیار گیمرها قرار خواهد گرفت.

ملک‌محمدی اظهار کرد: کارهای تحقیقاتی بازی خاک از دو سال پیش آغاز و نزدیک به شش ماه است که شاهد تولید آن هستیم. همچنین کارهای تحقیقاتی بازی دلاور هم از سال گذشته آغاز شده است و از شش ماه پیش تولیداتش را شاهد هستیم.

وی بیان کرد: حمایت‌های خوبی از بازی‌های ارزشی می‌شود و خوشبختانه کیفیت بازی‌های ارزشی بسیار بالاست. اگر این حمایت‌ها بیشتر شود قطعا شاهد ارتقای کیفیت بازی‌های ارزشی خواهیم بود.

ملک‌محمدی اظهار کرد: اگر بازی‌ها با حمایت‌های ویژه تولید شوند، قطعا بازی‌هایی به دست مخاطبان می‌رسد که قابل رقابت با بازی‌های جهانی خواهد بود.

captcha