پخش برنامه «ام ابیها» از شبکه قرآن سیما + عکس
کد خبر: 3576289
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸

پخش برنامه «ام ابیها» از شبکه قرآن سیما + عکس

گروه فعالیت‌های قرآنی: ویژه برنامه «ام ابیها» به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) به زودی از شبکه قرآن و معارق سیما روی آنتن می‌رود.

میثم ریاحی، تهیه‌کننده برنامه «ام ابیها» در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از تولید برنامه‌ «ام ابیها» به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) خبر داد و به ارائه جزئیاتی از این برنامه پرداخت و بیان کرد: این برنامه ترکیبی بوده و در قالب چهار بسته محتوایی سامان داده شده است، در یک بخش «مریم حاج‌عبدالباقی»، شرحی بر خطبه حضرت زهرا(س) خواهند داشت. «انسیه خزعلی» از دیگر کارشناسان این برنامه هستند که شرح بر آیاتی می‌دهند که منتسب به حضرت زهرا(س) است.
وی در ادامه افزود: «طوبی کرمانی» از کارشناسان برنامه، حضرت زهرا(س) را از زبان حضرت رسول(ص) و آنچه در قرآن و سنت آمده معرفی می‌کنند، همچنین گروهی از دانشجویان هم در مورد الگوپذیری از حضرت زهرا(س) در زمان معاصر با یکدیگر به مباحثه خواهند پرداخت.
ریاحی تصریح کرد: شعرخوانی توسط بانوان شاعر و مداحی نیز از دیگر بخش‌های این برنامه هستند، ضبط شعرخوانی شعرا در قطعه شهدای گمنام بهشت زهرا(س) و مداحی در نخلستان انجام شده است، اجرای برنامه نیز برعهده «الهام غفاری» کارشناس ـ مجری شبکه قرآن سیماست.
وی در مورد زمان پخش برنامه گفت: این برنامه از روز پنجشنبه، پنجم بهمن ماه آغاز می‌شود و تا روز شهادت حضرت زهرا(س) ادامه خواهد داشت.
در ادامه تصاویری از این این برنامه ارائه می‌شود.

captcha