مشاوره تلفنی به والدین جوانان مسلمان در آمریکا
کد خبر: 3576335
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰

مشاوره تلفنی به والدین جوانان مسلمان در آمریکا

گروه بین‌الملل: نخستین خط تلفن خدمات مشاوره‌ای توسط مشاوران مسلمان با هدف ارائه کمک و مشاوره به والدین جوانان مسلمان آمریکا با هدف پیشگیری از مشکلات نسل جوان راه‌اندازی شد.

مشاوره تلفنی به والدین جوانان مسلمان در آمریکا
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از «دیلی میل»، خط تلفن خدمات مشاوره‌ای همراه با وب‌سایت «Islamicare.org.au» که از ساعت 9 صبح تا اواخر شب پاسخ‌گوی سؤالات والدین جوانان مسلمان است، قصد دارد با ارائه مشاوره به والدین در زمینه پیشگیری از ارتباطات ناسالم، مواد مخدر، مشروبات الکلی و افراط‌گرایی، به هدایت جوانان مسلمان کمک کند.
«کوراندا ساییت»، مسئول راه‌اندازی خط تلفن مشاوره‌ای در گفت‌وگو با پایگاه خبری «ای‌بی‌سی»، این امر را اقدامی بی‌نظیر در برابر مسایل کنونی جامعه آمریکا خواند و گفت: ویژگی خاص این خط تلفن نه تنها وجود مشاوران آموزش‌دیده برای پاسخگویی، بلکه ارائه منابعی برای خدمات و در صورت امکان دخالت در مورد مشکلات کودکان است.
وی افزود: مشکلات زیادی در جامعه وجود دارد که جوانان با آنها مواجه هستند؛ سرزنش کردن والدین راحت بوده، اما حقیقت این است که آن‌ها نیاز به مشاوره و حمایت دارند.
ساییت اظهار کرد: والدین به ابزارها و تشویق نیاز دارند تا بتوانند کودکان و جوانان خود را با روشی منطقی و عاقلانه هدایت کنند.
captcha