برگزاری نشست نخبگان و پیشکسوتان قرآنی ارتش
کد خبر: 3576390
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳

برگزاری نشست نخبگان و پیشکسوتان قرآنی ارتش

مدیر قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نشست نخبگان، پیشکسوتان، مجریان و مدیران قرآنی ارتش گفت: این جلسه با حضور برترین های قرآنی ارتش در حفظ و قرائت قرآن یک شنبه ۱۵ اسفند ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، شبستان نوشت: مهدی میدانی، مدیر قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نشست نخبگان، پیشکسوتان، مجریان و مدیران قرآنی ارتش گفت: این جلسه با حضور برترین های قرآنی ارتش در حفظ و قرائت قرآن یک شنبه 15 اسفند ماه برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: این نشست با حضور آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، صالحی، معاون فرهنگی سازمان عقیدتی و جمعی از نخبگان قرآنی ارتش برگزار خواهد شد.
میدانی با اشاره به ترسیم راهبردهای قرآنی ارتش در این نشست اظهار کرد: این نشست با حضور استاد عباس سلیمی، پیشکسوت قرآنی ارتش، میر موسایی، دهقان زاده، هاشمی، رجبی و برخی از مدیران ادارات ارتش برگزار می شود.
مدیر قرآن و عترت ارتش با اشاره به اهداف این نشست قرآنی تصریح کرد: هر کدام از افراد در این نشست به ارائه نقطه نظرات جهت ارتقای سطح کیفی برنامه های قرآنی ارتش خواهند پرداخت.
وی تاکید کرد: امیدواریم هر کدام از این افراد برنامه و طرح جامعی با هدف اعتلای قرآن که قابلیت اجرا داشته باشد به مرکز قرآن و عترت ارائه دهند.


captcha