منشورات جدید قرآنی جامعه‎القرآن در نمایشگاه کتاب قم
کد خبر: 3576452
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰

منشورات جدید قرآنی جامعه‎القرآن در نمایشگاه کتاب قم

گروه فعالیت‎های قرآنی: آثار جدید قرآنی جامعه‎القرآن کریم و اهل البیت(ع) در عرصه حفظ قرآن کریم در دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان قم در معرض دید علاقه‎مندان قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) ازقم، غرفه جامعه‎القرآن الکریم از جمله غرفه‎های فعال قرآنی دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان قم است.
کتاب‎های این غرفه شامل کتب آموزشی و فرهنگی مرتبط با حفظ قرآن هستند که در زمینه فهم و حفظ قرآن و فنون و روش‎های آموزش حفظ تالیف شده است.
از جمله کتاب‎های این غرفه می‏‎توان به زمزمه آیات مشابه، گفتگوی نورانی، ضرب المثل‎های قرآنی، گفتگوی نورانی(آموزش به کار گیری آیات قرآنی درمکالمات روزمره) و... اشاره کرد.
راهنمای حافظان قرآن، پرسمان حفظ قرآن کریم، پیک احادیث سه کلمه‎ای، تربیت فرزند از دیدگاه علم و دین، درسنامه حفظ ترتیبی قرآن کریم، سبک زندگی حکیمانه، پیک صحیفه سجادیه و... از دیگر کتبی است که در این نمایشگاه عرضه شده است.
پژوهش‎نامه واژه‎های قرآن، پیک نیکی به پدر و مادر، آموزش حفظ موضوعی، دانستنی‎های قرآنی دانش آموزان، حفظ نامه کافی، نگاه روانشناختی کودکان و دانستی‎هایی در خصوص دانش آموزان از دیگر کتبی است که در این غرفه عرضه شده است.
گفتنی است علاقه‎مندان برای حضور در این غرفه می‎توانند به نمایشگاه کتاب استان قم واقع در مجتمع ناشران واقع در خیابان معلم( طبقه همکف) مراجعه کنند.
captcha