تعالیم قرآن بر فضای زندان‌ها حاکم است
کد خبر: 3576474
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰

تعالیم قرآن بر فضای زندان‌ها حاکم است

امروز در سایه مدیریتی منسجم فضای زندان‌های کشور فرهنگی و قرآنی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: امروز در سایه مدیریتی منسجم فضای زندان های کشور فرهنگی و قرآنی است.
محمدباقر الفت افزود:هرچقدر با قرآن کریم مانوس باشیم پایه های فرهنگی و اعتقادی ما محکم، ضریب انحراف کمتر و موانع جدی برای دوری از وسوسه های شیطانی وآلودگی به گناه ایجاد خواهد شد.
الفت با اشاره به لزوم ایفای نقش موثر زندانیان حافظ قرآن در جایگاه های مختلف اجتماعی خود، خطاب به زندانیان شرکت کننده در طرح حفظ قرآن، تصریح کرد: امیدوارم شما که به نحوی از رفتار گذشته خود نادم و در راه یادگیری تعالیم قرآن گام بر داشته اید، با عمل به دستورات این کتاب الهی در مسیر زندگی سالم قرار گرفته و به عنوان معلم والگوی مناسب اعضای خانواده و اجتماع در راستای تبیین دین مبین اسلام، برپایی نماز جماعت و مناسبت های فرهنگی و مذهبی تلاش کنید.
وی با قدردانی از رئیس کل دادگستری و مدیرکل زندان های کرمانشاه به خاطر اجرای موفق طرح قرآنی حبل المتین گفت: خدا را شاکریم که امروز در سایه مدیریتی منسجم و اثرگذار فضای فرهنگی زندانهای کشور قرآنی وبرنامه های آموزش قرآن ونماز رکن اصلی فعالیت های فرهنگی و تربیتی زندان های کشور است
captcha