جلسه قرآن در حسنیه خیابان ایران + عکس
کد خبر: 3576835
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸

جلسه قرآن در حسنیه خیابان ایران + عکس

گروه جلسات و محافل: جلسه آموزش «مظاهر عبدالله‌زاده» در حسنیه امام حسن مجتبی(ع)، با حضور جمعی از قرآن دوستان و محبان اهل بیت(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جلسه آموزش مظاهر عبدالله‌زاده، شب گذشته، دوم اسفندماه از ساعت 18 الی 20:30 در حسنیه امام حسن مجتبی(ع)، واقع در خیابان ایران، خیابان شهید فیاض‌بخش، چهارراه حقگو با حضور جمعی از قرآن‌دوستان و محبان اهل بیت(ع) برگزار شد.

جلسه قرآنی در حسنیه امام حسن مجتبی(ع)+عکس

در این جلسه، اعضا به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید به دلخواه خود پرداختند و عبدالله‌زاده، نکات روخوانی، روان‌خوانی و تجویدی آنها را متذکر شد.

مظاهر عبدالله‌زاده، از شاگردان محمدحسین سبزعلی، قاری بین‌المللی هشت سال است که در این حسنیه جلسه‌داری می‌کند. این مدرس قرآن کریم حدود 30 سال است که شاگردی محمدحسین سبزعلی را کرده است و در غیاب وی، جلسات این قاری بین‌المللی را اداره می‌کند. عبدالله‌زاده طی این سال‌ها شاگردی و رفاقت، خاطرات بسیار زیادی از همراهی با این قاری بین‌المللی در جلسات و محافل مختلف قرآنی در سطح کشور دارد.

جلسه قرآنی در حسنیه امام حسن مجتبی(ع)+عکس

در پایان این جلسه، پس از جمع‌خوانی آیاتی از کلام الله مجید، عبدالله‌زاده، به اتفاق اعضا به جلسه قرآن محمدحسین سبزعلی واقع در خیابان اول نیروهوایی رفتند و گرمابخش این جلسه قرآن شدند.


مطالب مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۹:۳۰
0
0
برگزاری این جلسه‌ها باعث ارتقاء سطح علاقمندان می‌شوند
captcha