تهیه طرح جدید آزادسازی حریم امامزاده زیدبن علی(ع) خرم‌آباد
کد خبر: 3577048
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳
والیزاده خبر داد:

تهیه طرح جدید آزادسازی حریم امامزاده زیدبن علی(ع) خرم‌آباد

گروه فرهنگی: معاون اوقاف لرستان با بیان این‌که طرح قبلی آزادسازی حریم امامزاده زیدبن علی(ع) خرم‌آباد بسیار گسترده بود، افزود: اوقاف لرستان برای ساماندهی اطراف این امامزاده طرح دیگری ارائه داده‌ است که در این طرح جدید محدوده آزادسازی زید بن علی(ع) جمع‌تر و کوچک‌تر شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، احسان والیزاده،  معاون بهره‌وری و اقتصادی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان سه‌شنبه، سوم اسفند در جمع خبرنگاران در رابطه با آزادسازی حریم امامزاده زیدبن علی(ع) خرم‌آباد، گفت: طرحی که سال 88 برای آزادسازی حریم امامزاده زید بن علی(ع) تهیه شده بود بسیار گسترده است و ما طرح دیگری برای ساماندهی اطراف این امامزاده ارائه داده‌ایم.
وی افزود: طرح جدید ساماندهی حریم امامزاده زید بن علی(ع) هنوز به تصویب مشاور شهرداری نرسیده است.
والیزاده ادامه داد: در این طرح جدید محدوده آزادسازی زید بن علی(ع) جمع‌تر و کوچک‌تر شده است.
وی با بیان این‌که در طرح جدید ساماندهی حریم امامزاده زید بن علی(ع) محدوده مورد نظر کوچک‌تر شده است، اظهار کرد: آزادسازی حریم امامزاده زید بن علی(ع) نیازمند تأمین اعتبار برای خرید مغازه‌های اطراف این امامزاده به قیمت کارشناسی است.
معاون اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان اضافه کرد: برای ساماندهی حریم امامزاده زید بن علی(ع) خرم‌آباد منتظر بودجه هستیم. قرار بر این است که نصف هزینه برآورد شده برای آزادسازی حریم این امامزاده را اداره‌کل اوقاف کشور و نصف دیگر را دولت پرداخت کند.
captcha